محمدعلی پورمختار روز پنجشنبه در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی در همدان افزود: سیره زندگی و ولایتمداری این شهید بیانگر این واقعیت است که او در کنار امام راحل، مستضعفین و فقرا بوده و ساده زیستی او مثال زدنی است.

نماینده مردم کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرداخت وام های اشتغالزایی و خود اشتغالی در استان همدان خاطرنشان کرد: در این استان شاهد نهضتی از کارآفرینان و کسانی که برای خود اشتغالی برای دریافت تسهیلات مراجعه می کنند، هستیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که تحریم ها بر کشور افزایش یافته بود تعداد زیادی از کارآفرینان متقاضی دریافت وام های خود اشتغالی روستایی هستند که پاسخی به ندای رهبر معظم انقلاب برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

پورمختار بیان کرد: با حمایت های دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در یکسال گذشته صورت گرفته و این فرصت مغتنمی است که از اقبال عمومی استفاده حداکثری کنیم.

وی با اشاره به توسعه استان در بخش های مختلف به خصوص گردشگری خاطرنشان کرد: ظرفیت های گردشگری و آثار تاریخی و باستانی این استان، قدرت همدان برای رشد و توسعه است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نماینده مردم کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز بعد از تنش های سنگین اقتصادی شاهد آرامشی در حوزه های اقتصادی هستیم، تاکید کرد: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب است و باید همه برای اجرای آن تلاش کنند.

۷۵۲۳/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.