به گزارش ایرنا محمدرضا خباز روز دوشنبه در نشست مشترک معاونان استاندار و مدیران کل ستادی استانداری اظهار داشت: برای تحقق اهداف توسعه باید بخش خصوصی وارد عرصه شود.
وی با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران و جلب اعتماد بخش خصوصی برای رشد و توسعه استان افزود: برای رسیدن به توسعه باید نگاه های کهنه و فرسوده را کنار بگذاریم و از تجارب استان ها و کشورهای موفق استفاده کنیم.
استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، بخش خصوصی باید میدان دار اقتصاد باشد و در این زمینه باید در خدمت بخش خصوصی باشیم و اعتماد را برای سرمایه گذاران ایجاد کنیم.
وی تاکید کرد: بخش خصوصی برای سرمایه گذاری باید مورد حمایت قرار گیرد.
وی با بیان اینکه سه دوره از چهار دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی خود، در کمیسیون اقتصادی عضو بوده است گفت: در کارگروه های اشتغال و تولید استان و بازدیدهای میدانی از صنایع شرکت خواهم کرد تا بتوانیم مشکلات آنان را برطرف کنیم.
خباز افزود: مدیران بانک های استان هم تعهد داده اند که همراهی خوبی در این باره داشته باشند.
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با بیان این که همه مسئولان موظف به اجرای سیاست های دولت هستند گفت: باید با قوت پای کار باشیم تا اعتماد سرمایه گذاران بخش خصوصی، جلب و حتی پروژه های ناتمام نیز به کمک آنان تکمیل و واگذار شود.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.