احمد رضا احسانی روز سه شنبه در آستانه روز خبرنگار در دیدار با رئیس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، این خبرگزاری را جزئی از خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست که به خوبی توانسته در عرصه فرهنگ و هنر به رسالت خود عمل کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به نقش رسانه ها در پیشگیری و درمان بسیاری از مسائل و ناهنجاری های اجتماعی افزود: رسانه ها با تحلیل درست مسائل در هدایت افکار عمومی مردم و مسئولان بسیار اثر گذار هستند.

احسانی به تعامل و ارتباط مسئولان با خبرگزاری ایرنا تاکید کرد و از مدیران خواست از ظرفیت ها و قابلیت های این رسانه مطمئن و موثق برای روشنگری و اطلاع رسانی عملکرد و خدمات دولت به مردم بهره بگیرند.

وی با اشاره به گستردگی حوزه فرهنگ و هنر گفت: رفع مشکلات و رسیدگی به خواسته های این خانواده بزرگ نیازمند تعامل و همکاری رسانه ها است و برای تحقق این مهم برنامه ریزی صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان قول حمایت از رسانه ها را داد و افزود: خبرنگاران، هنرمندان و انجمن های ادبی و هنری مطالبات گوناگونی دارند که در دوره جدید مدیریت این اداره کل، تمامی آنها را بررسی و در نشست های تخصصی برای آنها راهکارهای اندیشیده می شود.

احسانی گفت: در زمینه بیمه و معیشت خبرنگاران هر آنچه در توان داشته باشیم در چارچوب قانون از این قشر حمایت می کنیم.

۷۵۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.