نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز زندگی مردم را وابسته به مخابرات دانست و گفت: در حوادث و سوانح، ارتباطات نقش مهمی را در نجات جان افراد ایفا می کند و توقعات بجای مردم در شهرها و روستاها ایجاب می کند که با سرعت بیشتری کیفیت خدمات دهی را ارتقا داده و برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت بگیرد.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، محمدعلی پورمختار در شورای اداری شهرستان بهار، با بیان اینکه جاده ها از لحاظ آنتن دهی وضعیت خوبی ندارند و این مساله برنامه ریزی ویژه ای می خواهد، اعلام کرد: هفته گذشته از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سفر به همدان دعوت کردیم و وی دعوت ما را پذیرفت و مقرر شد که قبل از سفر با او جلسه ای در وزارتخانه برای صدور دستور درخواست ها برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قول ایجاد ۱۵۰ هزار شغل با تکیه بر بستر مخابرات را داده است، باید ببینیم ظرفیت شهرستان بهار در این زمینه چگونه است و چطور می شود چنین مشاغلی را ایجاد کرد.

وی افزود: شهرستان بهار دارای جوانان توانمند و حائز رتبه و موفق در این زمینه است و ما باید بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

پورمختار با بیان اینکه حداکثر جمعیت شهرستان های بهار و کبودراهنگ را جمعیت روستا نشین تشکیل می دهد، افزود: ۵۵ درصد جمعیت شهر بهار و ۸۰ درصد از شهر کبودراهنگ ساکن روستا هستند و اگر در پی حفظ روستانشینی یا به دنبال ایجاد زمینه بازگشت روستائیان از شهرها به زادگاه شان هستیم، باید به زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیش از پیش توجه شود و تا پایان برنامه ششم توسعه ث، شاهد پوشش ۱۰۰ درصدی روستاها باشیم و امیدوارم آثار آن در عمل ملموس تر باشد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در خانه ملت تشریح کرد: در رابطه با خدمات شرکت همراه اول و ایرانسل در برخی روستاها که دارای اینترنت هستند، عملا اینترنت قابل بهره برداری وجود ندارد و نیاز است که اقدامات بهتری از سوی این سازمان صورت بگیرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.