به گزارش روز سه شنبه اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد،محمود واعظی در بازدید از محل ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر تفت و نیر در فرمانداری این شهرستان افزود: ارزشمندترین ویژگی برای انتخابات نیّت و اخلاص برای کمک و خدمت به مردم است.
وی در جمع ثبت‌نام‌کنندگان حاضر در فرمانداری تفت و در پاسخ به پرسش آنان مبنی بر تدابیر اندیشیده شدۀ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص چگونگی اطلاع رسانی انتخابات، گفت: هدف وزارت ارتباطات افزایش دسترسی به ارتباطات و افزایش پهنای باند اینترنت است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: گسترش پهنای باند، افزایش ارتباطات و دسترسی به اینترنت اقدام بزرگی بود که در آستانۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام گرفت.
واعظی دربارۀ وضعیت کنونی دسترسی مردم کشور به اینترنت گفت: اکنون دسترسی به اینترنت از 200هزار نفر به 40میلیون نفر رسیده است که این تحولی بزرگ در حوزۀ اطلاع‌رسانی است.
وزیر ارتباطاعات و فناوری اطلاعات درخصوص تمهیدات اندیشیده شده برای اطلاع‌رسانی در روستاها، گفت: در ابتدای دولت تدبیر و امید هیچ روستایی اینترنت نداشت اما اکنون20 هزار روستا دارای اینترنت هستند و در تلاش هستیم تا پایان دولت 90درصد روستاها دارای اینترنت شوند.
واعظی گفت: دولت معتقد است هرچه آگاهی‌های مردم افزایش یابد قدرت انتخاب آنان نیز افزایش می‌یابد و از سوی دیگر دولت براین باور است که محدود کردن مردم به لحاظ دسترسی‌های ارتباطی مانع انتخاب آگاهانۀ آنان می‌شود و لذا محدودیت در دسترسی نمی‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای مردم باشد.
در این بازدید استاندار یزد، نمایندۀ مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، مدیرکل مخابرات استان یزد، مدیر شعب پست بانک استان، مدیرکل پست استان یزد و جمعی از مسئولان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را همراهی کردند.
شهرستان تفت در 20 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ 5054دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.