نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی بنده توفیق خدمتگزاری برای مردم تویسرکان را یافتم شنیدم که گفته می‌شد «تویسرکان بن‌بست است» بنابراین نخستین اقدامات خود را در جهت رفع این مشکل با ایجاد و توسعه و تعمیر جاده های منتهی به این شهر قرار دادم و خوشبختانه امروز با افتخار می گویم که تویسرکان دیگر بن بست نیست.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، محمدمهدی مفتح شنبه 5 مرداد در آئین بزرگداشت روز تویسرکان، عنوان کرد: قابلیت‌های بالقوه زیادی را در شهرستان دیدم که به فعل درنیامده بود پس با برگزاری نشست‌ها و جلسات مختلف با همکاران، مدیران و مسئولان به این نتیجه رسیدیم که ۵ مرداد را به دلایل مختلف از جمله عملیات مرصاد و برپایی نمازجمعه روز تویسرکان قرار دهیم تا به این بهانه بتوانیم تمام پتانسیل های بالقوه تویسرکان را به فعل تبدیل کنیم و به طور ویژه به مشکلات و مسائل این شهرستان بپردازیم.
مفتح ادامه داد: تویسرکان از ظرفیتهای بسیار زیادی از جمله کارگاه‌های تولیدی، صنعتی و اقتصادی برخوردار است که تلاش کردیم در همین چند سال اخیر با توسعه زیرساختهای تولیدی و صنایع، شرکتهای متعددی از جمله شرکتهای دارویی که باعث شد تویسرکان به قطب دارویی کشور تبدیل شود، راه اندازی کنیم.
وی بیان کرد: اقداماتی در راستای گسترش و توسعه، بازسازی و تعمیر جاده های شهرستان از جمله چهاربانده کردن جاده جوکار به تویسرکان و تویسرکان به کنگاور انجام گرفت که خوشبختانه باعث پیشرفت تویسرکان و همچنین ایمن شدن رفت و آمد در این محورها شد.
نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت یادآور شد: ساخت سد خرمرود در سطح کلان یکی دیگر از ظرفیتهای اقتصادی تویسرکان است که کمک بسیار زیادی به صنعت کشاورزی و آب شرب روستاهای اطراف خود می کند.
مفتح در پایان خاطرنشان کرد: تویسرکان بهشت غرب و پایتخت گردوی کشور است چرا که سرشار از منابع طبیعی و زمینهای کشاورزی و بهترین نژاد گردوی کشور است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.