سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اجرای زنده گروه «پازل بند» توسط آموزشگاه آزاد موسیقی آوای هنر در محل سینما فرهنگیان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، حجت الاسلام طالب ترکاشوند شنبه 5 مردادماه در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر، گفت: این کنسرت در راستای غنی سازی اوقات فراغت فصل تابستان، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تنوع بخشیدن به برنامه های فرهنگی و هنری برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این کنسرت 8 مردادماه در ملایر برگزار می شود، اظهار کرد: فروش و تهیه بلیط این موسیقی به صورت اینترنتی و حضوری انجام می گیرد همچنین علاقمندان می توانند برای خرید مستقیم از طریق سایت ملی ایران کنسرت اقدام کنند.
ترکاشوند با بیان اینکه همشهریان برای خرید حضوری بلیط به ملایر ابتدای قائم مقام، رستوران طهران مراجعه کنند، افزود: گروه «پازل بند» یک گروه موسیقی پاپ ایرانی است که ابتدا اعضای آن را علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی تشکیل می دادند اما در ادامه، با جدا شدن مهران عباسی، به گروهی دو نفره تبدیل شد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خاطرنشان کرد: این گروه فعالیت خود را با هدف ایجاد سبکی نو در موسیقی پاپ کشور از آبان ماه سال ۱۳۹۰ آغاز و در سال ۱۳۹۵ آلبوم اول و دوم خود را منتشر کرد.
ترکاشوند یادآورشد: اجرای این کنسرت توسط آموزشگاه موسیقی آوای هنر به مدیریت محمد مشفق و همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ملایر در یک سانس از ساعت 21 در محل سینما فرهنگیان ملایر واقع در بلوار 15 خرداد، خیابان معلم با ظرفیت 500 نفر برگزار می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه انجام کارهای فرهنگی و هنری چارچوبدار، منطقی و معقول توسط هنرمندان اخلاق مدار ملایر، نمونه کار فرهنگی تمیز است، تأکید کرد: برای نخستین بار کاری کردیم که سود برگزاری کنسرت ها و جُنگ های شادی به جیب هنرمندان و بچه های ملایر برود.
ترکاشوند با اشاره به اینکه طی 7 ماه حضورم در این سمت بسیاری از ساختارهای ارشاد را اصلاح کردم، ادامه داد: در برگزاری کنسرت های موسیقی، رعایت قانون و اخلاق مداری در اولویت کاری ماست و مقرر شد هر 2 ماه یک بار، بعد از بررسی دقیق یک کنسرت در ملایر برگزار شود این درحالیست که مؤسسات، برگزارکنندگان، اسپانسرها و سرمایه گذاران اصلی این کنسرت ها 100 درصد ملایری هستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.