فرماندار شهرستان رزن گفت: اعتبار پیش بینی شده در شهرستان رزن بیش از 16 میلیارد تومان عنوان شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، سیدرضاسلامتی در کمیته برنامه ریزی شهرستان رزن، اعتبارپیش بینی شده شهرستان رزن را بیش از 16میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: از این میزان 9میلیارد 550میلیون تومان از محل اعتبارات نفت وگاز، 3میلیاردو 253میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و 3میلیاردو 468میلیون تومان در بین دستگهای اجرایی توزیع شده است.
وی با بیان اینکه امسال اعتبارات شهرستان رزن در 3ردیف متوازن، نفت و گاز و استانی در شهرستان رزن توزیع خواهد شد، ادامه داد: این میزان اعتبار در بین41 دستگاه اجرایی توزیع خواهد شد.
وی از رتبه دوم شهرستان رزن در جذب اعتبارات توسعه روستایی و فراگیر خبر داد و گفت: این دستاورد با همکاری دستگاهها و مردم صورت گرفته است.
سلامتی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر ۱۲واحد صنعتی شهرستان رزن تعطیل شده بود، اظهار کرد: از این بین توانستیم با پیگیری های صورت گرفته ۲واحد را با اشتغالزایی۱۲نفر احیاء کنیم.
 وی اضافه کرد: سال گذشته ۴۹درصد از کل آب صرفه جویی شده استان در شهرستان رزن انجام شده است.
وی با اشاره به جلسه پنجره واحدسرمایه گذاری گفت: در پنجره واحد سرمایه گذاری شهرستان رزن مجوزها در کمتر از ۴۸ ساعت صادر می شود.
سلامتی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نیروی انتظامی و افزایش خدمات رسانی به مردم شهرستان رزن افزود: با افتتاح مرکز صدور گواهینامه و پلاک گذاری خودروها در رزن 22هزار مالک خودرو در شهرستان، دیگر نیاز نیست برای تردد به مرکز استان مراجعه کنند.
وی ادامه داد: احراز هویت وسایل نقلیه از قبیل تراکتور نیز در شهرستان رزن انجام می شود و دیگر نیاز نیست برای این کار مردم بع مرکز استان مراجعه کنند.
سلامتی ادامه داد: بیش از ۴۵میلیارد تومان تسهیلات در ۲حوزه توسعه روستایی و فراگیر در شهرستان رزن جذب شده است.
فرماندار رزن با اشاره به اولویت شهرستان رزن در اجرای پروژها گفت: در روستاها که اصلا پروژه عمرانی اجرا نشده است امسال اعتبار پیش بینی شده است.
سلامتی خاطرنشان کرد: با وجود جدایی شهرستان درگزین از رزن هیچگونه تاثیری در ردیف های اعتباری شهرستان رزن نداشته است.
وی در ادامه از دستگاهای اجرایی خواست تا هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف ساختمانهای مازاد بر نیاز خود اقدام کنند.
نماینده مردم رزن در مجلس نیز سرنگونی هواپیمایی جاسوسی آمریکا و توقیف کشتی انگلیسی را نشان از قدرت و جایگاه جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد:امروز جمهوری اسلامی به برکت تکیه بر توان و قدرت داخلی در حوزه نظامی به یکی از قدرت های اول منطقه تبدیل شده است که جواب هرگونه تجاوز  به خاک کشور راخواهد داد.
حسن لطفی با اشاره به مشکلات و چالش های پیش روی توزیع اعتبارات در کشور گفت: عدم شفافیت شرکت های دولتی و عدم شفافیت درآمد دستگاهای اجرایی، فرار مالیاتی، یارانه های پنهان ووابستگی به نفت از مهمترین مشکلات وچالش های پیش روی توزیع بودجه در کشور است.
وی خاطرنشان کرد: اولویت تخصیص اعتبارت بر اساس مهمترین مشکلات پیش روی شهرستان، پروژه های نیمه تمام و پروژه هایی که بیشترین تاثیر را در رونق تولید داشته باشند، است.
وی عنوان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی در جذب اعتبارات تلاش داشته باشند تا تمام اعتبار تخصیص داده شده جذب شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.