بخشدار مرکزی رزن  با اشاره به وجود 41 روستا در بخش مرکزی رزن و با بیان اینکه 3 روستا فاقد دهیاری و 38 روستا دارای دهیاری فعال است، گفت: امسال بهسازی 25 روستای بخش مرکزی رزن انجام می شود.
مهدی عزیزی در گفتوگو با ایسنا، منطقه همدان، درباره پروژه‌های عمرانی در دست ساخت در این روستاها اظهار کرد: امسال با برنامه ریزی های انجام گرفته در 25 روستای بخش مرکزی پروژه های بهسازی و آسفالت معابر روستایی در دست اجرا است همچنین در 6 روستای بخش مرکزی هم عملیات جدولگذاری و زیرسازی  معابر را در دستور کار داریم که در سالجاری عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز شده و به اتمام خواهد رسید.
وی با اشاره به وجود نارضایتی هایی در زمینه روکش آسفالت راه های روستایی بخش مرکزی خاطرنشان کرد: امسال 15 کیلومتر از راه های روستایی و شهری بخش مرکزی روکش و بهسازی خواهد شد.
عزیزی با بیان اینکه دو پروژه مهم گردشگری در بخش مرکزی ایجاد می شود، توضیح داد: مجتمع گردشگری فارسجین که عملیات اجرایی آن ظرف چند ماه آینده آغاز خواهد شد و پروژه گردشگری دهستان خرقان که نمونه استانی هم شده است، این دو پروژه به شمار می آید.
بخشدار مرکزی رزن ادامه داد: یکی از پروژه‌های گردشگری در دهستان خرقان با سرمایه گذاری 10 میلیارد تومان از طرف سرمایه‌گذار انجام خواهد شد و هیچ تسهیلاتی هم دراین زمینه پرداخت نشده است.
وی با اشاره به پیگیری های انجام شده در بحث راه اندازی واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل شهرک صنعتی رزن گفت: دو واحد تعطیل در شهرک صنعتی زرن با همت مسئولان به سرمایه‌گذاران جدید واگذار و با اشتغالزایی 12 نفر مجددا احیا و راه‌اندازی شده است.
عزیزی عنوان کرد: سرمایه گذاران دو واحد تولیدی ذغال و لوله سبز واقع در شهرک صنعتی رزن که هر یک با 6 نفر اشتغالزایی راه اندازی شده است، در صدد توسعه این واحدها هستند.
وی مهمترین اولویت امسال بخشداری را ایجاد اشتغال و کارآفرینی با جذب و حمایت از سرمایه گذاران دانست و بیان کرد: الویت بخشداری مرکزی رزن تکمیل  پروژه‌های عمرانی نیمه تمام است به طوریکه 16 پروژه نیمه تمام در 16 روستای این بخش وجود دارد که در تلاش هستیم امسال این پروژه ها تکمیل شود.
عزیزی به اولویت های دیگر بخشداری اشاره کرد و یادآور شد: تشکیل کارگروه اشتغال در بخش مرکزی با کمک دهیاران در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم در بحث اشتغال و بیکاری جوانان قدمی برداریم.
بخشدار مرکزی رزن به برنامه ریزی های انجام گرفته در نخستین نشست با دهیاران بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: دهیاری ها با توجه به کمبود اعتبارات باید به ایجاد اشتغال و کارآفرینی در روستاها کمک کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.