معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به بارش‌ها و سیل ابتدای سال 98، گفت: این بارش‌ها نعمت بزرگ الهی بود که به همه مردم داده شد اما به علت شدت بارش‌ها بخشی از زیرساخت‌ها دچار خسارت و آسیب شد.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، قدرت اله ولدی یکشنبه 30 تیر در حاشیه بازدید تعدادی از روستاهای بخش جوکار شهرستان ملایر، افزود: در حوزه روستایی نیز خسارت‌هایی به‌ ویژه به قنوات روستایی وارد آمد که پس از برآورد اولیه این خسارات جبران می شود.
وی با بیان اینکه دولت توانسته است در بخش خدمات بهداشتی و درمانی گام بلندی را در کشور و در روستاها بردارد که باعث رضایتمندی مردم شده است، خاطرنشان کرد: دولت با ارائه خدمات متنوع در روستاها تلاش دارد تا ضمن ایجاد اشتغال از مهاجرت افراد به خارج از روستاها جلوگیری کند.
معاون استاندار همدان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات شایانی به روستاها ارائه داده که قابل‌ مقایسه با خدمات ارائه ‌شده قبل از انقلاب نیست، تصریح کرد: در سال گذشته تسهیلات اشتغالزایی مناسبی به افراد در شهرستان و به‌ویژه در روستاها داده شد است که توانسته بخشی از مشکل اشتغال را مرتفع کند.
گفتنی است؛ امروز معاون استاندار و فرماندار ملایر، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار جوکار و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان از روستاهای حسین‌آباد شاملو، دهنو علی‌آباد و علی‌آباد بازدید کردند و در جریان مشکلات این روستاها قرار گرفتند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.