نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه همدان با بیان اینکه حوزه علمیه نیازمند احیای موقوفات قبلی و ثبت موقوفات جدید است گفت:ثبت وقف باید به سمت و سوی حوزه های علمیه راهنمایی شود.

به گزارش ایسنا،منطقه همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی سه شنبه 18 تیر در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان ضمن تبریک دهه کرامت و تشکر از زحمات مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه اظهار کرد:استان همدان در حوزه وقف بسیار قوی و فعال است.

وی مدیریت موقوفات و تشویق و ترغیب مردم برای ورود به عرصه وقف و ایجاد صدقه جاریه را از ماموریت های اصلی مدیر کل اوقاف و امور خیریه دانست و افزود:نیات واقفین موضوعات مختلفی دارد و برای اجرای آن استان واقف در اولویت است حتی اگر در وقف نامه مطرح نشده باشد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه حوزه علمیه نیازمند احیای موقوفات قبلی و ثبت موقوفات جدید است تاکید کرد:ثبت وقف باید به سمت و سوی حوزه های علمیه راهنمایی شود همچنین امیدواریم با ورود مدیرکل جدید به اداره اوقاف و امور خیریه استان پویایی بیشتری در حوزه وقف رقم بخورد.

ارتباط نزدیک امور اجتماعی استانداری با اداره اوقاف

مدیرکل اموراجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه امور اجتماعی استانداری همدان ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با اداره اوقاف و امور خیریه دارد گفت:بهترین و برجسته ترین ویژگی مدیریتی حجت اسلام و المسلمین کاروند،مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان، فعالیت وی در همه ابعاد و زمینه های حوزه وقف است.

مهرداد نادری فر تواضع و خدمتگزاری به مردم را از دیگر ویژگی های کاروند دانست و افزود:در سطح کشوری،همدان جز استان هایی است که به دلیل گستردگی موقوفات بسیار حائز اهمیت بوده و کسی که می خواهد به این حوزه ورود پیدا کند باید روحیه جهادی و آشنایی کامل با حوزه وقف همدان داشته باشد که حجت الاسلام و المسلمین زین العابدینی مصادق بارز این دو مورد است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا زین العابدینی ، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از مسئولین وروحانیون و اصحاب رسانه همدان خواست تا اداره اوقاف و امور خیریه را در اداره موقوفات و تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف برای اجرای امینانه  نیات واقفین و بهره وری بهتر از موقوفات یاری کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.