حسین منفردی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح در 360 متر مربع بازسازی می شود و در فاز نخست بازسازی تربت‌خانه این بقعه در فضای اصلی آغاز شده است.
وی بیان کرد: معاونت بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه حمایت‌های خود را در زمینه تخصیص اعتبار آغاز کرده ولی کل اعتبار مورد نظر توسط این معاونت تخصیص نمی‌یابد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نقده گفت: نیازمند اعتبار دولتی و مشارکت‌های مردمی برای بازسازی کامل این بقعه هستیم که پیش‌بینی می‌شود بیش از 50 درصد اعتبار موردنیاز با کمک مردم تامین شود.
وی افزود: ساخت تربت‌خانه و سقف آن امسال به پایان می رسد اما نازک‌کاری‌ها و ریزه‌کاری و تزئینات آن در سال آینده به اتمام می رسد.
منفردی ادامه داد: با توجه به اینکه در منطقه نقده 2 بقعه شاخص میرآباد و نظام آباد /اولیاءالله/ وجود دارد مردم احترام خاصی برای آنان قائل هستند و پیش ‌بینی می‌شود که نیمی از کمک‌های مردمی از طریق طرح مودت سازمان اوقاف و امور خیریه تامین شود.
به گزارش ایرنا، بقعه اولیاء الله در روستای نظام آباد ۱۸ کیلومتری شهرستان نقده واقع شده است.
شهرستان 125 هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و در فاصله حدود 80 کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.