سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در حاشیه شورای برنامه ریزی در گفت و گو با ایرنا افزود: سهم بانوان در مناصب مدیریتی که بر اساس قانون 30 درصد است،‌ باید اعمال شود.
وی با بیان اینکه زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور در همه عرصه ها باید حضور فعال داشته باشند ادامه داد: 95 درصد مدیران در این استان بومی هستند و در انتصاب ها اولویت با نیروهای بومی است
استاندار همدان با تاکید بر اینکه همین شیوه و رویه را دنبال می کنیم افزود: به ویژه جوانان و بانوانی که می توانستند نقش آفرینی کنند و تاکنون محقق نشده این نقش را به جوانان و بانوان استان می دهیم که پست های مدیریتی را بگیرند.
شاهرخی افزود: ما مصمم هستیم 30 درصد پست های مدیریتی در استان را به بانوان فرهیخته و باسواد زیادی که در استان هستند بدهیم.
وی همچنین با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری و رونق تولید نیز گفت: در استان همدان ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی وجود دارد که احصا شده است.
شاهرخی بیان کرد: با توجه به فرصت هایی که در کشور فراهم است توجه همه به رونق تولید و حمایت از تولید است لذا باید شرایط را آسان کنند که سرمایه گذارها با فراغ بال در طرح ها و ظرفیت هایی که وجود دارد سرمایه گذاری کنند.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.