علی رحیمی فر روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهسازی معابر و کیفی سازی توزیع آسفالت مطالبه اصلی مردم و شورای اسلامی شهر همدان است و انتظار داریم توجه جدی به این خواسته شود.
وی بیان کرد: امسال 2 برابر سال قبل آسفالت در سطح شهر توزیع می شود در حالیکه سال گذشته هم آمار خوبی در پخش آسفالت داشتیم.
رحیمی فر خاطرنشان کرد: قیمت امسال آسفالت نسبت به دو سال قبل سه برابر افزایش داشته است اما با این حال توزیع خوبی را در سطح معابر شهر شاهد بودیم.
رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به آخرین وضعیت طرح های عمرانی مدیریت شهری اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح ها با وجود مشکلات و تنگناهای مالی که گریبانگیر طرح های عمرانی سطح کشور هم شده است، خوب پیش می رود.
رحیمی فر خاطرنشان کرد: محدودیت ها باعث شده تا نتوانیم رضایت کامل از نحوه اجرایی طرح های عمرانی سطح شهر را داشته باشیم اما با توجه به شرایط موجود پیشرفت خوبی را شاهد هستیم.
این عضو شورای اسلامی شهر همدان افزود: انتظار سرعت بخشیدن در تکمیل طرح های نیمه تمام را از مدیریت شهری داریم.
وی با اشاره به عملیات ساخت و تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی گفت: امسال شروع خوبی داشته و بخشی از تنگناهای مالی این طرح حل شده است و طرح آرام سازی بلوار ارم نیز پیشرفت رضایتمندی داشته است.
رحیمی فر اظهار داشت: مقدمات تجهیز کارگاه تقاطع غیر همسطح غدیر نیز انجام شده و به زودی شروع به کار می کنند و مشکلات قرارداد پارکینگ آقاجانی بک نیز در حال برطرف شدن است و به زودی روند ساخت آن انجام می شود.
وی بیان کرد: امسال بخش ترافیک آرام سازی بلوار ارم به بهره برداری می رسد ضمن اینکه لاین اصلی تقاطع شهید همدانی نیز افتتاح خواهد شد.
شهر همدان بیش از 11 میلیون متر مربع معابر اصلی و فرعی دارد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.