به گزارش ایرنا، علی رحیمی فر روز پنجشنبه در بازدید میدانی از چند طرح عمرانی شهر همدان اظهار داشت: توجه به کیفیت و استانداردها در اجرای طرح های عمرانی بسیار حایز اهمیت است و نظارت های فنی مستمری نیز بر این حوزه انجام می شود.
وی بیان کرد: رعایت مسایل فنی و استفاده از مصالح استاندارد در طرح ها باعث استحکام بیشتر و مقاومت طولانی مدت آنها می شود.
رحیمی فر با تاکید بر شتاب گیری روند اجرای طرح های عمرانی شهر همدان خاطرنشان کرد: سرعت بخشیدن به اجرا و تکمیل طرح های عمرانی باید براساس استانداردسازی و رعایت اصول فنی و کیفی باشد.
وی با تشریح آخرین وضعیت طرح های همرانی همدان افزود: طرح آرام سازی بلوار ارم تاکنون 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
رحیمی فر افزود: این طرح یکی از مهمترین برنامه های شورای پنجم و مدیریت جدید شهرداری همدان است که برای اجرای آن در مجموع 62 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد هزینه شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح بهسازی و پیاده روسازی در خیابان های اصلی شهر همدان، گفت: این بخش ها در مجموع رشد 60 درصدی داشته اند.
رحیمی فر در زمینه دیوارکشی و پیاده روسازی حاشیه استادیوم شهید شمسی پور نیز گفت: روند اجرای این طرح مطلوب است و در حال حاظر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اجرای کامل آن نقش بسزایی در کاهش ترافیک منطقه خواهد داشت.
اعضای کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در این بازدید به بررسی و نظارت فنی طرح های عمرانی سطح این شهر پرداختند.
هم اکنون عملیات اجرایی 200 طرح عمرانی به ارزش بیش از چهار هزار میلیارد ریال در سطح شهر همدان آغاز شده است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.