به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج: بیست و سومین جلسه کار گروه اجرایی و فنی جهت رفع موانع اجرایی و راه اندازی پروژه خط 2 سازمان حمل ونقل ریلی در سالن جلسات سازمان با حضور احد رسولی، عضو ناظر شورای اسلامی شهر کرج در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج برگزار شد.
در این جلسه پیمانکار، گزارش پیشرفت عملیات اجرایی پروژه در بخش ساخت را ارایه کرد و گزارش نهایی سازی طراحی ها به منظور برطرف سازی موانع ادامه طراحی ها و تکمیل آنها در بخش ساخت توسط مشاور کارفرما صورت پذیرفت.
در ادامه جلسه آخرین وضعیت املاک تحویل شده به پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی در آنها ارایه شد.
مصوبات این جلسه به کارگیری اساتید مجرب جهت آموزش پیمان و رسیدگی به پروژه و نیز نهایی سازی تعداد ناوگان مورد نیاز جهت بهره برداری فاز یک (ایستگاه ٤٥ گلشهر تا چهار راه طالقانی)، همچنین مراحل تملک اراضی مورد نیاز دپوی کمالشهر جهت تأیید نهایی اراضی بود.
در ادامه رسولی از دغدغه های شورا برای هم فکر بودن کارفرما، مشاور و پیمانکار سخن گفت و افزود: این مهم باعث سریعتر شدن پیشرفت کار و برطرف شدن موانع و بهره برداری برای استفاده مردم کرج از مترو می شود.
علی اصغر صلواتی، سرپرست سازمان حمل و نقلی شهرداری کرج گفت: با تمام توان برای پیشبرد کار تلاش می کنیم تا شهروندان از نعمت مترو بهره مند شده و شهری بدون ترافیک و آلودگی داشته باشیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 933507
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.