به گزارش ایرنا علی رحیمی فر روز دوشنبه در کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح عمرانی تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی در مسیر ورودی اصلی مهمانان واقع شده، ضروری است تا قبل از شروع این رویداد جهانی به پایان برسد.
وی با اشاره به روند کنونی پیشرفت فیزیکی این طرح عمرانی بیان کرد: با این روند پل سردار شهید همدانی تا پایان شهریورماه نیز به اتمام نمی رسد اما باید اهتمام ویژه ای برای تسریع در پیشرفت طرح صورت گیرد.
رحیمی فر تاکید کرد: پل اصلی این طرح عمرانی باید تا شروع اجلاس جهانی به پایان برسد و جزو طرح های اولویت دار شهرداری باشد.
معاون فنی عمرانی شهرداری همدان نیز در این نشست گفت: اعتبار اولیه قرارداد تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی 430 میلیارد ریال است که تاکنون حدود 215 میلیارد ریال در اجرای این طرح هزینه شده است.
موسی رسولی با بیان اینکه تاکنون 52 درصد این طرح عمرانی پیشرفت فیزیکی داشته است خاطرنشان کرد: اتمام پل اصلی این طرح در صورت تامین نقدینگی تا پایان آذرماه امسال خواهد بود.
وی با بیان اینکه این تقاطع غیرهمسطح در مجموع به طول 850 متر مربع احداث می شود افزود: یکی از دغدغه های اصلی در این طرح کمبود نقدینگی است.
احداث طرح تقاطع غیر همسطح سردار شهید همدانی با اعتبار 430 میلیارد ریال از آبانماه سال 94 آغاز شده است.
این طرح در قالب سه سطح و 2 دوربرگردان اجرایی می شود و در این طرح زیرگذری دیده نشده بلکه تمام به صورت روگذر اجرایی خواهد شد تا بتواند در مدیریت ترافیک این منطقه موثر باشد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.