به گزارش ایرنا، حسین افشاری روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان همدان اظهار داشت: کار ساخت هتل ندیمی 18 سال پیش آغاز شده و امسال عزم دولت برای حمایت و راه اندازی این طرح مهم شهر همدان جدی است.
وی خاطرنشان کرد: این مرکز اقامتی نخستین هتل پنج ستاره در غرب کشور است که می تواند نقش مهمی در توسعه زیرساخت های گردشگری و اشتغال ایفا کند.
فرماندار همدان با اشاره به اینکه هتل ندیمی نیاز به هیچگونه تسهیلات بانکی ندارد افزود: با آغاز بکار این طرح 200 نفر از جوانان این شهر مشغول بکار می شوند.
افشاری همچنین از پیگیری های مستمر برای تکمیل طرح پتروشیمی هکمتانه خبر داد و گفت: ورثه مرحوم علاقبندیان برای اتمام این طرح اعلام آمادگی و برای تامین 100 میلیارد ریال اعتبار موافقت کرده اند.
وی اظهار داشت: چنانچه همه چیز طبق برنامه ریزی صورت گیرد دهه فجر این طرح نیمه کاره نیز بهره برداری می شود.
فرماندارهمدان حمایت از سرمایه گذاران را وظیفه دولت دانست و از دستگاه های اجرایی و بانکها خواست روند پرداخت تسهیلات مورد نیاز سرمایه گزاران و طرح های اشتغالزا را شتاب دهند.
افشاری به کنترل و نظارت بر سند اشتغال تاکید کرد و گفت: برای محقق شدن تعهدات اشتغال و رفع نواقص و کمبودها پیگیری و بررسی ها به صورت ویژه انجام می شود.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.