به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز یکشنبه با گزارشی درباره وضعیت جذب اعتبارات در سال 97براساس تفریغ 8 ماهه افزود : در این مدت 93 درصد اعتبارات هزینه ای ابلاغی ،83 درصد اعتبارات سرمایه ای ابلاغی استان، 75درصد اعتبارات هزینه ای استانی ، 67درصد درآمد عمومی استانی و 65درصد از اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان جذب شده است.
عباسی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری در این بخش ها جزء استانهای برتر کشور در سال 97 محسوب می شود که در این زمینه، کسب رتبه نخست بین استانداری های کشور در بخش صرفه جویی در هزینه ها و نظم و انضباط مالی از جمله این دستاوردهاست.
به گفته وی، کسب رتبه نخست بین استانها در جذب اعتبارات اختصاصی ، سرمایه ای و هزینه ای (اعتبارات ابلاغی) ، کسب رتبه دوم در بین استانها در جذب اعتبارات هزینه ای استانی، کسب رتبه دوم بین استانها در اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید،
کسب رتبه سوم بین استانها در تعداد اشتغال ایجاد شده از محل اعتبارات مشاغل خانگی از دیگر دستاوردهای یک سال اخیر استان بوده است.
وی افزود: کسب رتبه سوم در خصوص میزان تحقق درآمدهای عمومی استانی، کسب رتبه برتر در خصوص وصول و تایید گزارش بدهی ها و مطالبات دستگاههای اجرایی استان در سامانه سامد برای این استان بدست آمد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : از دیگر دستاوردهای این استان کسب رتبه برتر در بین استانها در خصوص شفاف سازی و ساماندهی اموال دولتی و اوراق بهادار دستگاه های اجرایی استان
است.
به گفته وی، کسب رتبه برتر در جذب 100درصدی اسناد خزانه اسلامی موضوع بند 'ز' و 'ه' تبصره 5 قانون بودجه سال 96 ، کسب رتبه برتر در زمینه امر به معروف و نهی از منکر برای این استان بدست آمد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای 10 شهرستان با جمعیتی افزون بر 947هزار نفر است.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.