سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در یادواره سرداران و 212 شهید فرهنگی استان همدان، با انزجار از حادثه روز شنبه و کشته شدن طلبه ای در همدان از نیروی انتظامی، نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و سپاه برای به هلاکت رساندن قاتل شرور قدردانی کرد.
وی با اشاره به اینکه در این استان در همه قوا، وحدت و یکپارچگی وجود دارد، تاکید کرد: در برنامه ای فوری، به سرعت استان را از حضور اراذل و اوباش پاکسازی خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم امنیت استان را به خطر بیاندازند.
شاهرخی با گرامیداشت 12 اردیبهشت روز معلم اظهار داشت: ارج نهادن به مقام شامخ معلم و ارج نهادن به علم و دانش از وظایف همه مردم و مسئولان است.
وی عنوان کرد: شهید مطهری استاد کم نظیر، نو اندیش، با تفکر و به روز بود و آثار ارزشمند وی مرجعی برای تعلیم و تربیت دانشگاه ها است.
استاندار همدان تاکید کرد: امروز هدایت، پیشرفت و توسعه کشور در گرو تعلیم و تربیت فرزندانمان در آموزش و پرورش است.
وی با بیان اینکه جامعه فرهنگی ما از دیرباز در همه زمینه ها حضور اثر بخش داشته است، ادامه داد: چهار هزار و 600 شهید فرهنگی و 36 هزار دانش آموز فرهنگی حاصل تعهد جامعه فرهنگی به انقلاب اسلامی است.
شاهرخی اضافه کرد: اگر ما توطئه های مختلف را پشت سر گذاشته ایم حاصل خون پاک شهداست که تضمین کننده انقلاب اسلامی هستند.
یادواره سرداران و 212 شهید فرهنگی استان همدان با حضور وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در همدان، مسئولان و جمعی از فرهنگیان این استان همزمان با 12 اردیبهشت روز معلم در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.