به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با جمعی از رؤسای دانشگاه ‌ها، مسئولان نهاد نمایندگی ولی ‌فقیه در دانشگاه ‌ها و بسیج استادان خراسان رضوی افزود: با ارزش گذاری نادرست، دانشگاهها به بدترین مرکز فساد تبدیل می شود زیرا دانشگاه دارالتربیت نیست که بخواهد دختر و پسر 25 ساله را تربیت کند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اهمیت ویژه ای برای شناسایی جوانان توانمند قائل هستند اظهار داشت: جوانان مورد نظر رهبری اراذل و اوباش نیستند بلکه جوانان دانشگاهها، حوزه ها و سایر اقشار حزب اللهی جامعه هستند.
وی گفت: باید جوانان و نیروهای مستعد دانشگاهها را شناسایی کرد و پرورش داد و این موضوع قابل انجام است و می توان جمعی را تشکیل داد که تنها فعالیت علمی موثر و دارای بازده انجام دهند که بخشی از کارشان برای رضای خدا باشد.
آیت الله علم الهدی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: آموزش در دانشگاه و حوزه باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد، هم اکنون در دانشگاه و حوزه فقط واحدهای درسی گذرانده می شود و با 50 درصد نمره به مقاطع بالاتر می روند.
وی با اشاره به کمبود اعتبارات دانشگاهها و دستگاههای اجرایی اظهار داشت: دستگاههای مختلف گرفتار کمبود بودجه هستند و نباید از دولت گلایه کرد زیرا در راهی هستیم که تکیه بر بودجه نفتی امسال باید به چهار درصد برسد و این امر اگر دولت وقت و نیرو بگذارد میسر است.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.