علیرضا رشیدیان روز پنجشنبه در حاشیه راهپیمایی شهروندان مشهدی در تقبیح ناآرامیهای اخیر طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشهدیها در طول تاریخ مردمی متدین و اهل ولایت بوده و هستند اما در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب سابقه نداشته در یک هفته 2 راهپیمایی به این عظمت برگزار شود.
وی ادامه داد: شهروندان فهیم و همیشه در صحنه مشهدی با حضور پررنگ در تجمع بزرگ نهم دی و راهپیمایی امروز 14 دی پاسخ محکمی به یاوه گویی دشمنان دادند و بار دیگر به دنیا ثابت کردند با پیروی از ولایت از نظام و کشور دفاع می کنند.
استاندار خراسان رضوی گفت: دشمنان امنیت کشور را هدف گرفته اند ولی مردم با هوشیاری اجازه ندادند این امر محقق شود.
وی ابراز امیدواری کرد پیام روشن مردم ایران، خراسان و مشهد را دشمنان ملت به خوبی دریافت کنند و طرفداران نظام و انقلاب اسلامی نیز دلشان به حضور پررنگ و میلیونی مردم در صحنه گرم شود.
دهها هزار نفر از شهروندان مشهدی روز پنجشنبه با حضور در میدان شهدای این شهر و راهپیمایی به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) با ابراز انزجار نسبت به اقدامات اغتشاشگرانه پاسخی کوبنده به ناآرامیهای اخیر دادند
این راهپیمایی با حضور استاندار خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد، مدیر حوزه های علمیه خراسان ، شهردار مشهد ، فرماندار مشهد و دیگر مسئولان تا صحن جامع رضوی ادامه داشته و با سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی به پایان می رسد.
خبرنگاران: کامیار اسماعیلپور و ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505/1922/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.