به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی رضایی روز سه شنبه در همایش «گام دوم انقلاب» در بجنورد اظهار داشت: کسی که شخصیت و هویت خود را در میدان علم بروز دهد همانند کسی است که در میدان نبرد قرار دارد.
وی کسب درآمد حلال و رونق تولید را باعث پیشرفت جامعه اسلامی دانست و افزود: اگر در حوزه تولید علم و اقتصاد تلاش نکنیم حتما وابسته می شویم.
حجت الاسلام رضایی گفت: شعار استقلال در جامعه زمانی تحقق می یابد که علم مورد نیاز در کشور را خودمان تولید کرده و اقتصاد خود را بی نیاز از بیگانه کنیم.
وی افزود: دشمن زیرکانه از خلاهای علمی نفوذ کرده و مکتب خود را به جوامع تحمیل می کند در حالی که جامعه هم متوجه نیست چه بلایی بر سرش می آید.
نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه، فقر را از مهمترین عوامل ایجاد بزهکاری و جرم دانست و گفت: بخشی از ناامنی ها به دلیل فقر و محرومیت است بنابراین اگر مباحث اقتصادی را ریشه کن نکنیم مشکلات دیگری را به دنبال دارد.
وی افزود: دانش، آشکارترین وسیله عزت و قدرت در کشور و روی دیگر دانایی و توانایی است که باید مورد توجه اقشار مختلف به ویژه جوانان برای پیشرفت و استقلال کشور قرار گیرد.
حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه دشمن از جهاد علمی جوانان ما به شدت می ترسد، از اخلاق و اقتصاد به عنوان سرفصل مهم بیانیه گام دوم انقلاب یاد کرد و گفت: اقتصاد قوی نکته کلیدی تعیین کننده در پیشرفت کشور و نقطه قوت و عامل مهم در مقابل سلطه دشمن است.
وی اظهار داشت: جوانان ما باید بدانند همه راه حل ها در داخل کشور است و اینکه کسی فکر کند همه مشکلات به دلیل تحریم است درست نیست و زانو زدن در برابر دشمن خطای نابخشودنی است.
به گزارش ایرنا؛ این همایش با حضور اقشار مختلف بسیج در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.