سید سعید شاهرخی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقلام شامل یک هزار و 400 بسته مواد غذایی 72 ساعته و 80 بسته غذایی یکماهه است.
وی اضافه کرد: همچنین 430 تخته پتو، 2 هزار تخته موکت و یک دستگاه خودروی «یونیماک» به مناطق سیل زده ارسال شد.
استاندار همدان از آمادگی کامل دستگاه های عضو ستاد بحران این استان برای کمک های انسانی، لجستیکی و بهداشتی به آسیب دیدگان خبر داد.
شاهرخی اضافه کرد: همچنین نهادهای امدادی و خدماتی همدان از آمادگی کامل برای انجام وظایف محوله در مناطق یاد شده برخوردار هستند.
وی با ابراز تاسف از وضعیت به وجود آمده در استانهای گلستان و مازندران اظهار داشت: اعلام آمادگی اقشار مختلف برای کمک به همنوعان خود نشان از وجود روحیه گذشت، مهربانی و نوع دوستی در رگ و خون این ملت بزرگ است.
استاندار همدان وجود روحیه فداکاری، نوع دوستی و حمایت را از ویژگی های بارز این ملت و رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران در روزهای 28 و 29 اسفند 97 در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.