حمدالله چاروسایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این باشگاه ورزشی با مدیریت وحید موسیوند با جمع آوری کمک مالی اقدام به خرید یکصد بسته حمایتی کرده و آن را بین نیازمندان همدانی توزیع کردند.
مدیر باشگاه بدنسازی نامجو همدان نیز در این باره گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید معظم له بر فعالیت و حضور جوانان در عرصه های فرهنگی، ورزشکاران این باشگاه در آستانه سال جدید به کمک نیازمندان شتافتند.
وحید موسیوند افزود: برخی نگرش و تصور اشتباه نسبت به ورزش بدنسازی و ورزشکاران این رشته دارند و با این اقدام خواستیم مردم بدانند ورزشکاران ما در کنار مردم و نیازمندان هستند و هر زمان نیاز باشد به یاری آنها خواهند شتافت.
وی اظهار داشت: بسیاری از ورزشکاران به دور از هیاهوی رسانه ای در کار خیر شرکت می کنند اما برای از بین رفتن تصور اشتباه مردم نسبت به بدنسازان و آشنایی آنان با منش پهلوانی ورزشکاران بهتر است این نیکوکاری ها به شهروندان اطلاع رسانی شود.
در چند روز گذشته نیز در ملایر علی نجفی قهرمان و ملی پوش رشته پاورلیفتینگ اقدام به توزیع بسته های مواد غذایی به خانواده های بی سرپرست و ایتام کرد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.