به گزارش ایرنا سردار پاسدار حسین معروفی روز پنجشنبه در یادواره شهدای جهادکشاورزی گلستان اظهار داشت: از کنار این بیانیه نباید به سادگی عبور کرد چون آینده درخشان انقلاب در آن طراحی و ترسیم شده است.
وی گفت: بیانیه‌گام دوم انقلاب تجدید مطلعی خطاب به ملت و به‌ ویژه جوانان ایران و منشوری برای دومین مرحله‌ خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی است.
وی همچنین با تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، اضافه کرد: شهدا محور وحدت کشور هستند چون آنان جان خود را برای پایداری انقلاب، استکبار سیتزی و تداوم پیشرفت نثار کردند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: قدرت و عزت امروز کشور به واسطه جانفشانی شهدا بوده و باید از این دستاورد با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حفاظت کنیم چون که معتقدیم الگو قرار دادن فرهنگ شهادت می تواند جامعه را در برابر توطئه دشمنان، بیمه کند.
مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان نیز در این مراسم با تجلیل از جانفشانی شهدای این سازمان در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: باید از این دستاورد گران بها برای استمرار انقلاب اسلامی حراست کنیم.
مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی گلستان نیز گفت: با عمل به وصیت نامه شهدا می توان راه آن ها را برای بالندگی انقلاب ادامه داد.
حجت الاسلام قنبر معصومی فر همچنین به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: این بیانیه، راه انقلاب را برای استمرار مشخص کرده و باید به دقت آن را مطالعه و اجرا کنیم.
در این مراسم از 65 خانواده معظم شهید جهادکشاورزی گلستان قدردانی شد.
6204/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.