به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام محمد جواد حاج علی ‌اکبری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر همدان افزود: نماز جمعه مرکز وحدت مسلمانان برای رسیدن به هدف بالاتر یعنی ولایت الهی امام زمان (عج) است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ملت شریف ایران را مرهون الطاف خود قرار داد اظهار داشت: در 900 نقطه از کشور نماز جمعه برگزار می شود و این مهم فرصتی برای باهم بودن بشمار می رود.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه همدان نشان از ریشه های تاریخ سترگ ایران دارد، اضافه کرد: با نام همدان آدمی به یاد همت، اندیشه، عرفان و شخصیت‌های بزرگ و نستوهی که در این خطه عالم ‌پرور و تربیت ‌خیز پرورش یافته و به عالم عرضه شده‌اند، می‌افتد.
حجت الاسلام حاج علی اکبری با اشاره به انتصاب امام جمعه جدید همدان ادامه داد: بر اساس بزرگواری بزرگان، بابی برای حضور جوانان فراهم شده است و بزرگان خودشان زمینه را فراهم کردند تا جوانان وارد صحنه شوند.
وی خاطرنشان کرد: امروز جوانی شایسته توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان انتخاب شده است که با توجه به محبوبیتش بین جوانان می‌تواند این مسیر را به خوبی ادامه دهند.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.