به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین احمد علی حسین زاده آملی در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، استکبار جهانی و آمریکا بدلیل قطع شدن منافعشان علیه این انقلاب توطئه هایی کردند که در چنین شرایطی در پنجم آذر فرمان تشکیل بسیج مستضعفین از سوی امام راحل(ره) صادر وبسیج به بزرگترین مدافع اسلام ،انقلاب ، ولایت و رهبری تبدیل شد.
وی مردمی و مذهبی بودن همراه با داشتن عزم ملی و مدیریت جهادی را از خصوصیات و وظایف بسیج عنوان کرد و افزود:بسیجیان در جمهوری اسلامی ایران خدمات خالصانه و بدون منت انجام می دهند و با دشمن سازش ناپذیر هستند.
حجت الاسلام حسین زاده آملی خاطرنشان کرد : بسیجیان باید انس با قرآن داشته باشند و تا رسیدن نظام جمهوری اسلامی به حکومت امام زمان (عج) از اسلام، نظام و انقلاب دفاع کنند و فتنه را دشمن خود بدانند.
وی افزود: بسیجی باید از سیره و روش ائمه (ع)در زندگی سرمشق بگیرد و اخلاق ، رفتار و منش او در راستای اخلاق پیغمبر و امامان معصوم (ع) باشد.
امام جمعه پلدختر به مشکلات کنونی کشور اشاره کرد و افزود: مشکلات اقتصادی امروز که پیش روی ملت ایران است با اتحاد همدلی و تلاش همه جانبه قابل حل است.
حجت الاسلام حسین زاده آملی با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد : پیامبر اسلام (ص) با ورود به مدینه نخستین نماز جمعه را اقامه کردند و این نشانه اهمیت این جایگاه است.
وی افزود: به فرموده حضرت امام(ره) نماز جمعه در راس همه امور و سنت پیغمبر است و امام خمینی(ره) با این سخن جایگاه نماز جمعه را در جمهوری اسلامی ایران مشخص کردندکه از امور اصلی نظام است.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.