به گزارش خبرنگار ایرنا، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله روز دوشنبه همزمان با سراسر کشور و به منظور خدمات رسانی به مناطق محروم با حضور300 گروه جهادی در اقصی نقاط استان آغاز شده است.
مرحله دوم این رزمایش که یک برنامه 24 ساعته است، صبح امروز همزمان در تمامی شهرستان های استان و با حضور 20 گردان بیت المقدس فعالیت خود را آغاز کرد.
در این مرحله سازماندهی و حفظ نظم و انسجام با حضور بسیجیان سلحشور در تمامی شهرستان‌های استان به نمایش گذاشته می‌شود.
مرحله سوم و اصلی رزمایش اقتدار عاشورایی، تجمع میلیونی بسیج است که مهرماه بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در آیین آغاز مرحله دوم این رزمایش در سنندج اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این رزمایش در کشور ارتقای آمادگی رزمی، دفاعی و سازماندهی بسیجیان برای دفاع از آرمان های نظام و انقلاب است.
سردار محمد حسین رجبی با بیان اینکه بسیج از گذشته تاکنون وجود داشته و نهادی نوپا نیست، گفت: عنصر اصلی و کارساز نیروهای نظامی و دفاعی نظام جمهوری اسلامی علیه استکبار همواره بسیجیان متعهد و جهادگر بوده اند.
وی افزود: این نسل جهادگر و شهادت طلب تا به امروز که در 40 سالگی انقلاب قرار داریم با عظمت و سربلندی پرچم اسلام را در مقابله با استکبار در دست دارند.
فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر اظهار داشت: امروز مردم استان کردستان با برگزاری این رزمایش ها به همه دنیا اعلام می کنند که این نسل ادامه نسل پیشمرگان مسلمان کُرد است که پیشقراول دفاع از اسلام و انقلاب در منطقه بودند.
وی افزود: مردم کردستان و 500 هزار بسیجی این استان یکپارچه اعلام می کنند که اگر استکبار خوابی در حوزه قومیتی و تفرقه افکنی مذهبی برای مردم این منطقه گرفته، خوابشان را مثل همیشه آشفته خواهند کرد.
سردار رجبی گفت: همه ما امروز بیشتر از گذشته که توطئه ها و اقدامات شوم دشمنان در هر سطحی را خنثی کرده ایم هوشیار بوده و تهدیدات آنان در هر سطحی را می شناسیم و امید آنان را ناامید خواهیم کرد.
فرمانده ناحیه سپاه سنندج نیز گفت: در این رزمایش آمادگی مردم سلحشور و بسیجیان نمایش داده شده و در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم، مستحکم‌تر و مقاومتر از گذشته در دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری تا پای جان ایستاده ایم.
حسن عسگری افزود: رساترین پیام این رزمایش این است که بسیجیان اعلام می‌کنند،خود را سرباز امام حسین(ع) و رهبری می‌دانند و برای انجام ماموریت‌های محوله با تمام توان در میدان حاضر هستند.
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.