به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ابرکوه افزود: مردم، افتخار می‌کنند که ولی امر مسلمین، آن‌ها را لایق دیدار خود دانستند و به ابرکوه سفر کردند.
وی افزود: سفری که با خود برکات فراوان مادی و معنوی به دنبال داشت و توانست غبار محرومیت از بخش مهمی از چهره این شهرستان بزداید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اظهار کرد: مقام ولایت آمدند تا مهر ، وفا، لطف و صفا بیاید، آمدند تا کدورت‌ها رفع شود و غبار محرومیت و مظلومیت از چهره شهرستان زدوده شود.
وی همچنین گفت : به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری امشب آیین گرامیداشتی درمسجدصاحب الزمان(عج) این شهر برگزار خواهد شد که احاد مردم به حضور دراین مراسم دعوت می شوند.
7540/
امام جمعه بهاباد به قیام 19 دی مردم قم اشاره کرد و گفت : به فرموده حضرت امام خمینی ره قیام ملت ایران برای خدا و با پشتوانه الهی بود‌‌‌‌.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلا م علی اکبر ابراهیمی بشکانی درخطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد به قیام 19 دی مردم قم علیه رژیم طاغوت اشاره کرد و اظهارداشت : قیام 19دی؛ زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی‌ ایران بود .
امام جمعه بهاباد بابیان اینکه ملتی که با هوشمندی و پیوستگی همه طبقات از روحانی تا دانشگاهی، از منبری تا بازاری، از دانشجوی داخلی تا خارجی، از کارگر تا دهقان، بپاخاسته و تب و تاب اسلام عدالت‌پرور دارد، پیروز است.
***
امام جمعه مهریز گفت: یکی از راهکارهای مهم برون رفت از بحران های اجتماعی مانند بیکاری و ایجاد فرصت های شغلی، توجه به کشاورزی است .
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه مهریز به اهمیت نقش کشاورزی در اقتصاد اشاره کرد و افزود: توجه به بخش کشاورزی محور برنامه های مسئولان قرار گیرد.
وی همچنین حماسه خونین شهدای هویزه و شهادت شهید علم الهدی و روز شهدای دانشجو را یادآور شد و تاکید کرد: باید دانشجویان را با فرهنگ شهادت و مقاومت آشنا کرد.
امام جمعه مهریز در ادامه به موضوع 17دی ماه و اجرای توطئه استعماری کشف حجاب پرداخت و خاطر نشان کرد: بی تردید از پلیدترین ترفندهای دشمنان اسلام، توطئه کشف حجاب بود که در تاریخ معاصر ما به شکل رسمی و قانونی اتفاق افتاد.
محی الدینی، خاطره شهدای قیام خونین مردم قم در اعتراض به چاپ مقاله ساواک علیه امام(ره) را گرامیداشت و گفت: بصیرت مردم در آن زمان، سرآغاز قیام و شکل دهی انقلاب گسترده ملت ایران بود.
7541/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.