تیمور کرمی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 15 اسفندماه علاوه بر استقرار پایگاه های جشن نیکوکاری در سطح مدارس شهرستان، 30 هزار پاکت نیز بین دانش آموزان توزیع شد.
وی با اشاره به نواختن زنگ نیکوکاری در تمامی مدارس شهرستان همزمان با 15 اسفندماه و روز درختکاری بیان کرد: امروز/ پنجشنبه/ نیز 200 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در سطح میادین و معابر شهر دایر است و مردم می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به این پایگاه ها تحویل دهند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر ادامه داد: در سومین روز از جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه»، پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در میعادگاه های نماز جمعه ملایر، سامن، جوکار، ازندریان و اسلامشهر آق گل دایر است.
کرمی مقدم اظهار داشت: سال گذشته از محل کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی پنج میلیارد ریال در جشن نیکوکاری این شهرستان جمع آوری شد که امسال حجم کمک های مردمی رشد چشمگیری دارد.
وی افزود: از یک ماه گذشته کمیته امداد ملایر کار جمع آوری کمک های مردمی برای محرومان و خانواده های زیر پوشش را در آستانه سال نو آغاز کرده است که تاکنون 12 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده است.
کرمی مقدم گفت: با استقبال بسیار خوبی که شهروندان ملایری تاکنون برای کمک به نیازمندان و افراد زیرپوشش این نهاد داشتند، پیش بینی می شود حجم کمک ها امسال رشد بالایی داشته باشد.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر 6 هزار خانوار در قالب بیش از 15 هزار تن زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر هستند و از خدمات این نهاد بهره‌ مند می شوند.
از 15 تا 17 اسفندماه پایگاه های جشن نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی در سراسر کشور برپا شده است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.