به گزارش ایرنا ، محسن موحدی فرد، روز چهارشنبه در مراسم نمادین جشن نیکوکاری که در دبیرستان فاطمیه میبد برگزار شد با اشاره به اینکه 13 میلیارد ریال جمع کمک های نقدی انجام شده به دانش آموزان می باشد افزود: این حمایت انجام شد تا دانش آموزان همه عید نوروز را که با میلاد حضرت علی (ع) همراه شده با دل شاد جشن بگیرند .
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد نیز در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگاران گفت : این جشن هر ساله همزمان با سراسر کشور با هدف فرهنگ سازی برای دستگیری از نیازمندان برگزار می شود.
حسین زین الدینی شعار جشن امسال را «عیدی برای همه» عنوان کرد و ادامه داد : خوشبختانه در سطح شهرستان میبد برنامه های خوبی برای مشارکت مردم در این جشن برگزار شده است به طوری که امروز جشن نیکوکاری در مدارس برگزار می شود و فردا در سطح شهر و روز جمعه نیز در میعاد گاه نماز جمعه شاهد حضور مردم در این جشن خواهیم بود.
وی پایگاه های ایجاد شده درسطح شهر را برای جمع آوری کمک های مردمی 158 پایگاه برشمرد که در اولین فرصت آنچه از کمک های مردمی جمع آوری می شود بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد افزود : در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 538 میلیون ریال جمع آوری شد و امسال نیز از مردم شهرستان درخواست می شود مردم نیازمند را دریابند و دست یاری به طرف آنها بگیرند.
زین الدینی در ادامه دیگر اهداف جشن را ترویج فرهنگ نفاق و نوعدوستی و مشارکت پذیری در بین دانش آموزان به عنوان یکی از محورها و بسترهای تربیت اجتماعی و آموزه های دینی و قرآنی ، کمک به دانش آموزان نیازمند ، پیشگیری و کاهش آسیب ها و برقراری عدالت اجتماعی و رفع تبعیض و فاصله طبقاتی عنوان کرد.
امروز در 134 مدرسه در شهرستان میبد جشن نیکوکاری برگزار گردید.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.