محسن جهانشیر روز دوشنبه در آیین استقبال از مینا قربانی عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان و نفر هفتم جهان اظهار داشت: رشته تیراندازی همدان توانمندی بالقوه ای دارد و تاریخ این ورزش دارای مدال های رنگارنگ ملی و بین المللی است.
وی اضافه کرد: همدان از معدود استان هایی است که سابقه حضور در بازی های المپیک را دارید و در بازی های آسیایی، جهانی و بین المللی نیز همواره نماینده موفق داشته ایم.
جهانشیر بیان کرد: تیراندازی همدان از حمایت لازم برخوردار است و عوامل هیات نیز توجه ویژه به تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز تیراندازان دارند.
وی موفقیت ورزش تیراندازی همدان را مرهون طرح استعدادیابی و استعدادسازی نخبه ها دانست و گفت: انتظار ما از تمامی هیات های ورزشی توجه جدی به استعدادیابی است.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: پرداختن به استعدادیابی، شناسایی و شکوفایی نخبه ها موجب پشتوانه سازی برای رشته های ورزشی استان و تداوم افتخارآفرینی در میادین ملی و بین المللی می شود.
جهانشیر کسب عنوان هفتمی مینا قربانی تیرانداز مستعد همدانی را مورد تمجید قرار داد و گفت: قربانی آینده درخشانی در رشته تیراندازی پیش رو دارد.
مراسم استقبال از مینا قربانی نفر هفتم جام جهانی تیراندازی با حضو رحسین افشاری سرپرست فرمانداری همدان، محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان و ناصر محمودی رئیس هیات تیراندازی استان همدان برگزار شد.
رقابتهای تیراندازی جام جهانی هند و کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو از 1 تا 9 اسفندماه جاری با حضور 495 ورزشکار از 58 کشور جهان در شهر دهلی نو هندوستان برگزار شد.
در این رقابت ها و در رشته تپانچه بادی بانوان، مینا قربانی ملی پوش کشورمان پس از حضور در فینال با کسب جایگاه هفتم به کار خود پایان داد.
در این ماده نماینده مجارستان اول شد، ورزشکاری از چین تایپه در جایگاه دوم ایستاد و تیرانداز کره ای به مقام سوم بسنده کرد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.