به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد مهم ورزشی استان در هفته گذشته دعوت 6 ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی ژیمناستیک ایران در بخش آکروژیم بود که نوید شوکتی، محسن عبدالمحمدی، سعید روشنی، امید مرادی فر، ابوالفضل زارعی و مهرشاد حیرانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
شوکتی و عبدالمحمدی در بخش بزرگسالان و روشنی، مرادی فر، زارعی و حیرانی نیز در بخش جوانان حضور دارند.
تیم ژیمناستیک ایران خود را برای حضور در مسابقات جام حهانی که اواخر اسفند امسال در جمهوری آذربایجان برگزار می شود، آماده می کند.

**راه یابی تکواندوکار نوجوان کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دختران
کوثر اساسه دختر تکواندوکار کرمانشاهی وزن منفی 55 کیلوگرم با موفقیت در مسابقات انتخابی توانست به اردوی تیم ملی نوجوانان راه یابد.
وی به همراه 29 ورزشکار راه یافته دیگر از روز 21 دی به مدت یک هفته تمرینات خود را آغاز کردند.
تیم ملی تکواندو دختران ایران خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی نوجوانان 2018 جهان آماده می کنند.

**حضور 2 کشتی گیر کرمانشاهی در اردوی تیم فرنگی ایران
شیرزاد بهشتی در وزن 60 کیلوگرم و بهروز هدایت در وزن 87 کیلوگرم کشتی گیران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی فرنگی ایران هستند.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان روزهای 18 تا 26 دی ماه در خانه کشتی عبداله موحد تهران برگزار می شود.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران خود را برای مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی آماده می کند.

**دعوت از قایقران کرمانشاهی به اردوی تیم ملی اسلالوم
امیرمحمد فتاح پور قایقران کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به همراه مهدی کریمی از گیلان به اردوی تیم ملی اسلالوم دعوت شده است.
اردوی تدارکاتی تیم ملی اسلالوم آبهای خروشان آقایان از 19 دی ماه به میزبانی هیات قایقرانی آمل و در رودخانه هراز آغاز می شود و تا 29 دی ادامه پیدا می کند.

**پلمب 55 باشگاه ورزشی غیرمجاز
دبیر هیات پزشکی و ورزشی استان کرمانشاه از پلمب 55 باشگاه ورزشی غیرمجاز در استان طی 9 ماه سپری شده از سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد 16 باشگاه تاکنون نسبت به اصلاح و دریافت مجوزهای قانونی اقدام نموده اند.
وحید خسروی افزود: همچنین در 9 ماه گذشته تعداد 251 بازرسی اولیه، 56 بازرسی ثانویه و 40 بازرسی ادواری توسط ستاد نظارت بر سلامت باشگاههای ورزشی انجام شده است.

**احمد روشن زاده رئیس هیات دو و و میدانی استان کرمانشاه شد
مجمع انتخاباتی هیات دو ومیدانی استان کرمانشاه در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه به ریاست مجید کیهانی رئیس فدراسیون و با حضور ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
در این مجمع که از 17عضو آن، 15 نفر حضور داشتند احمد روشن زاده با کسب تمامی آرا برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات دو و میدانی کرمانشاه انتخاب شد.

**ساماندهی 120مربی تخصصی تا 18 ماه آینده
رئیس فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه تاکنون موفق به ساماندهی 44 مربی به شکل تخصصی که 2 نفر آن ها سهم استان کرمانشاه است، شده ایم، افزود: تا پایان دوران ریاستم بر فدراسیون دو و میدانی حدود 18 ماه فرصت باقی است و قصد دارم تا آن زمان تعداد مربیان ساماندهی شده را به 120 نفر برسانیم.
مجید کیهانی با بیان اینکه مربیانی که در این طرح قرار می گیرند هر کدام در ماده ای تخصصی فعالیت و از فدراسیون حقوق دریافت می کنند، یادآور شد: هر یک از این مربیان باید بتوانند در دوره سه ماهه حداقل پنج ورزشکار مستعد و نخبه را شناسایی و تربیت کنند در غیر این صورت از لیست کنار گذاشته می شوند.
کیهانی همچنین از صدور بیش از 30 هزار کارت مربیگری در سه سال اخیر خبر داد و گفت: متاسفانه هم اکنون تنها حدود 500 نفر به صورت مستمر با فدراسیون همکاری دارند.
وی در پایان از اختصاص کمک 200 میلیون ریالی از سوی فدراسیون دو و میدانی و اداره کل ورزش و جوانان استان برای این رشته در کرمانشاه برای خرید تجهیزات و امکانات اولیه مورد نیاز خبر داد.

**پیروزی پرگل بعثت مقابل گیتی پسند اصفهان
تیم های بعثت کرمانشاه و گیتی پسند اصفهان عصر روز 19 دی در ورزشگاه انقلاب شهر کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تیم میزبان موفق شد با 3 گل برابر مهمان اصفهانی خود صاحب برتری شود.
میلاد نجمی 2 بار در دقایق 55 و 62 مسابقه و سجاد سیاه کمری نیز یکبار در دقیقه 76 برای بعثت گلزنی کردند.
تیم بعثت کرمانشاه با این پیروزی 24 امتیازی شد و با یک بازی عقب افتاده توانست 2 پله در جدول صعود و به رده چهارم برسد.

**بانوی تیرانداز کرمانشاه در رده 124 برترین تیراندازان جهان قرار گرفت
در اولین رنکینگ منتشر شده سال 2018 میلادی رشته تیراندازی که متعلق به ماه ژانویه است، بانوی ورزشکار کرمانشاهی در رده 124 برترین های جهان قرار گرفته است.
لعیا محمدی تیراندازی کرمانشاهی و عضو تیم ملی بانوان ایران است که توانست رتبه 124 جهان در بخش 10 متر تپانچه زنان را از آن خود کند.
محمدی نسبت به ماه گذشته میلادی که در رده 127 قرار گرفته بود، سه پله صعود کرده است.

**حضور بدمینتون بازکرمانشاهی درجام بین المللی فجر
دبیر هیات بدمینتون استان کرمانشاه از حضور دختر ورزشکار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات بین المللی جام فجر خبر داد و گفت: آتنا حمیدی فر بدمینتون باز کرمانشاهی است که به اردوی تیم ملی بانوان ایران دعوت شده است.
هومن روشنی اظهار کرد: اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون دختران ایران از 22 تا 27 دی در محل کمپ فدراسیون و دومین مرحله اردوی آمادگی این تیم نیز از 11 تا 15 بهمن در شهر زنجان برگزار خواهد شد.
وی یادآوری کرد: تیم ملی بدمینتون دختران ایران خود را برای حضور در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر که در روزهای شانزدهم تا نوزدهم بهمن در سرسرای اختصاصی بدمینتون زنجان برگزار خواهد شد، آماده می کند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.