به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه معاون سیاسی اجتماعی استانداری، فرماندار اهواز و مدیرکل ورزش و جوانان استان به شهرستان شادگان سفر کرد تا چند پروژه را افتتاح و از چند طرح دیگر این شهرستان بازدید کند.
نصب بنرهایی با موضوع سفر وزیر به شهرستان شادگان و افتتاح طرح ورزشی در این منطقه ، در نقاط شهر باعث کشاندن انبوه جمعیت شهروندان به ورزشگاه شادگان برای ملاقات با وزیر و بیان مشکلات خود و شهرستان شد.
* در این سفر مردم شادگان که نسبت به عملکرد مسئولان شهرستان ناراضی بودند جلوی خودروی وزیر را گرفته و با او درد دل کردند.
*برخی از جوانان شادگانی با سختی خود را به نزد سلطانی فر رسانده و خواسته های خود را درقالب نامه به وی منتقل کردند؛ برخورد خندان وزیر ورزش با این جوانان از نکات جالب توجه بود.
یکی از جوانان شادگانی که سابقه بازی در فوتبال کشور را داشت به وزیر ورزش گفت: جوانان شادگانی سال هاست از داشتن یک زمین چمن مناسب محرومند، ما بارها با مسئولان استان مکاتبه کردیم اما کسی جوابگوی ما نیست.
وی گفت: تیم های شهرستان از توان مالی پایینی برخوردارند و به دلیل عدم پرداخت ورودی، نمی توانند در مسابقات کشوری و بعضا استانی حاضر شوند، جوانان شادگانی از کمترین امکانات برای ورزش کردن برخوردار نیستند اما کسی به داد آن ها نمی رسد.
وی گفت: ما انتظار داریم که مسئولان استان و کشور توجه بیشتری به ورزش شهرستان شادگان کنند؛ بی شک در این منطقه جوانانی حضور دارند که در صورت توجه به آن ها می توانند در سطح کشور افتخار آفرینی کنند.
جوان دیگر شادگانی که از سلطانی فر تقاضا داشت یک مجموعه ورزشی در شان مردم شادگان در این خطه راه اندازی شود، گفت: برخی از رشته های ورزشی شادگان اصلا امکاناتی در اختیار ندارند و در برخی از هیات های شهرستان هیچ فعالیتی انجام نمی شود.
وی گفت: شادگان از ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه استعدادهای ورزشی بهره مند است اما در بحث امکانات ورزشی محروم است در حالی که بسیاری از مناطق استان از امکانات بهتری برخوردار هستند.

** رییس شورای شهر دارخوین در حضور وزیر ورزش با گلایه از کمبود منابع و امکانات ورزشی در این شهر ، به مشکلات بسیار سالن های ورزشی از جمله نبود تجهیزات اشاره کرد و خواستار اختصاص اعتبارات به ورزش دارخوین شد.
مژگان رجبی افزود: تمام تلاش ما رونق ورزش دارخوین و حضور جوانان این منطقه در میادین ورزشی است اما با کمبود سالن ورزشی مواجه هستیم لذا انتظار داریم که توجه بیشتری به این منطقه شود.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این افراد گفت: تمام خواسته های جوانان ورزشکار شادگانی به صورت کامل بررسی خواهد شد؛ خوزستان و شادگان ظرفیت های اقتصادی بسیاری دارد که با تکیه به آنها می شود مشکلات ورزش این منطقه را برطرف کرد.
مسعود سلطانی فر افزود: هدف ما توزیع عادلانه امکانات در سطح مناطق کشور است و سعی می کنیم به وررش و ورزشکاران مناطق محروم کمک ویژه ای کنیم.
سلطانی فر عنوان کرد: قطعا توجه به ورزش خوزستان توجه به ورزش ایران است لذا امیدواریم با اتمام پروژه های نیمه تمام استان تا پایان دولت شاهد دستاوردهای بسیار خوبی در خوزستان باشیم.
وی گفت: با توجه به ظرفیت های اقتصادی و ورزشی خوزستان باید نگاه همه جانبه ای به ورزش این استان شود و سفر امروز به شادگان با همه توان و بضاعت به منظور کمک به رفع موانع سد راه ورزش خوزستان و این شهرستان صورت گرفته است.
گفتنی است وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر خود به شهر دارخوین رفت و از سالن چندمنظوره این منطقه بازدید کرد. سلطانی فر سال گذشته از پروژه های در حال احداث شهرستان شادگان بازدید کرد‌ه بود.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.