پیمان ترکمانه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشن نیکوکاری به مدت سه روز از 15 تا 17 اسفند در این استان برگزار می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان اضافه کرد: 14 اسفند سالروز تاسیس این نهاد و چهلمین سال شکل گیری آن است که همزمان با آن جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در همدان همزمان با سراسر کشور آغاز می شود.
وی با اشاره به اینکه این جشن با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان در آستانه سال نو برگزار می شود اظهار داشت: در این روزهای پایانی سال باید با تشویق خیران و نیکوکاران قدمی برای رنگین کردن سفره نیازمندان برداریم.
ترکمانه بابیان اینکه هشت هزار و 333 دانش‌آموز و 875 دانشجو محروم و نیازمند زیر پوشش کمیته امداد همدان قرار دارند، عنوان کرد: امسال یکهزار و 505 پایگاه در مدارس، 63 پایگاه در میدان ها، 165 پایگاه در مسجدها و بسیج و 21 مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک های هم استانی های خیر و نیکوکار همدان برپاشده می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان اضافه کرد: 250 هزار پاکت جشن نیکوکاری در سطح مدارس استان توزیع شده است.
وی ادامه داد: پاکت های جمع آوری شده در مدارس توسط مدیر مدرسه به دانش آموزان بی بضاعت همان مدارس تعلق می‌گیرد.
ترکمانه افزود: سال گذشته 32 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد و تا قبل از عید نوروز در اختیار نیازمندان قرار گرفت.
وی بیان کرد: جشن احسان و نیکوکاری با هدف ایجاد شرایط مناسب برای نیازمندان در آستانه شروع سال نو در تاریخ 15 اسفند ماه در سراسر مدارس استان همدان، 16 اسفند ماه در میدان شهرها، روستاها و پایگاه‌های بسیج و مساجد و جمعه 17 اسفندماه در مصلی های نماز جمعه برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: خیران می توانند کمک های نقدی خود را به صورت غیر حضوری از طریق شماره حساب 0109500950005 بانک ملی، صفحه پرداخت اینترنتی سایت کمیته امداد به آدرس epay.emdad.org، شماره‌گیری سریع #081*8877* با تلفن همراه، ارسال عدد 3 به 30003333 و یا استفاده از نرم افزار سکه و بله در سریع ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.
بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، حدود 50 هزار خانواده نیازمند شامل 88 هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می کنند.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.