دبیر بیست و یکمین جشنواره موسیقی فجر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از ویژگی های شاخص جشنواره امسال برگزاری کارگاه های پژوهشی است که با حضور اساتید برجسته موسیقی برگزار می شود.
علی آقا محمدی گفت: کارگاه «آشنایی کودکان با موسیقی» هر روز ساعت 10 تا 12 برای کودکان دایر است و خانواده ها از این فرصت کم نظیر برای آشنایی فرزندانشان با آلات موسیقی استفاده کنند.
وی اضافه کرد: کارگاه پژوهشی «فرم در آواز ایرانی» با تدریس مهران مهرنیا نیز امروز جمعه ساعت 15 در پلاتوی شماره 2 برگزار می شود و اهالی موسیقی برای به روز کردن دانش و مهارت خود از مطالب این کارگاه بهره مند شوند.
آقامحمدی با اشاره به وجود عرفا و هنرمندان برجسته در همدان گفت: در این دوره از جشنواره به برخی از این نامداران که در حوزه موسیقی نیز فعالیت داشتند، می پردازیم.
دبیر بیست و یکمین جشنواره موسیقی فجر افزود: در این راستا کارگاه پژوهشی «مروری بر احوالات عارف قزوینی و میرزاده عشقی» با سخنرانی علیرضا میرعلینقی ساعت 17 در پلاتوی شماره 2 برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: کارگاه «موسیقی و رسانه» نیز در پلاتوی شماره 2 ساعت 19 با حضور یکی از اساتید این حوزه برای اهالی رسانه استان اجرا می شود.
بیست و یکمین جشنواره موسیقی فجر همدان از یکم تا هفتم اسفند به همت انجمن موسیقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اجرای 17 گروه موسیقی اصیل ایرانی و برنامه های جنبی متنوع در حال برگزاری است.
7257/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.