هادی فیض منش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره با همکاری انجمن موسیقی استان در قالب شب های موسیقی هگمتانه اجرا می شود.
وی افزود: در این جشنواره گروه های موسیقی اصیل و سنتی که سال ها در این دیار زحمت کشیده و رشد کرده اند، هنرنمایی می کنند و در کنار آن کارگاه های آموزشی و نشست های نقد و بررسی با حضور صاحب نظران برگزار می شود.
فیض منش تاکید کرد: برپایی جشنواره با هیچ مشکلی مواجه نشده و تنها تغییراتی در زمان اجرای این برنامه به وجود آمده است و اصل برنامه به قوت خود باقی است.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌ها در حوزه فرهنگ و هنر توسط انجمن‌های مربوطه سبب افزایش سطح کیفی و محتوایی برنامه‌ها می‌شود.
وی اضافه کرد: در جشنواره موسیقی فجر تلاش شده تا بیشتر تمرکز بر استعدادها، توانمندی های و بهره‌گیری از گروه‌های موسیقی استان باشد.
فیض منش با تأکید بر وجود ظرفیت‌های بسیار در حوزه هنری اعم از سینمای و موسیقی در همدان، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی امر و آسان ‌کننده روند اجرای برنامه‌ها در حوزه فرهنگی و هنری است و در بهره‌ گیری از ظرفیت‌ها باید از متخصصان و جوانان با استعداد این خطه استفاده شود.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.