به گزارش ایرنا، تیم آرمان صدرنشین گروه ب لیگ 2 در حالی میهمان پاس همدان تیم سوم جدول رده بندی است که این دو تیم حساس ترین بازی هفته بیستم مسابقات را برگزار می کنند.
نماینده سیرجان که فصل نخست خود را در لیگ 2 تجربه می کند هم اینک با 33 امتیاز و فاصله 6 امتیازی با تیم دوم جدول، صدر را تصاحب کرده و حتی شکست مقابل پاس مانع از صدرنشینی آنها نمی شود.
این تیم تاکنون از 18 بازی صاحب 10 برد، سه تساوی و پنج تساوی شده و پاس نیز 6 برد، هشت تساوی و سه باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است.
این بازی در واقع جدال دو مدعی اصلی لیگ 2 است و پاس می کوشد با برتری مقابل آرمان به صدر جدول نزدیک شود.

* نبرد ترین ها
تیم آرمان گهر سیرجان تا به اینجا با 10 پیروزی بهترین عملکرد را در کارنامه خود ثبت کرده است و پاس نیز تنها با سه شکست نشان داده که از قدرت تدافعی خوبی برخوردار است.
آرمانی ها با 27 گل زده بهترین خط حمله این دوره از مسابقات را تا پایان هفته هجدهم به نام خود ثبت کرده اند و در مقابل پاس با دریافت 13 گل بهترین خط دفاعی را دارد.
البته پاسی ها با هشت تساوی رکوردار گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل جاری نیز محسوب می شوند.
حالا باید دید نبرد حساس این 2 تیم از گروه ب چه نتیجه ای را رقم می زند و آیا پاس می تواند شکست دور رفت را جبران کند.
پیروزی در این دیدار برای پاس بیش از آرمان گهر سیرجان حیاتی است چرا که پاس تنها در صورت برتری می تواند امیدوار رسیدن به صدر جدول باشد.
پاس هم اکنون هفت امتیاز با آرمان گهر صدرنشین فاصله دارد اما یک بازی نیز به نسبت این تیم کمتر داشته و می تواند این اختلاف را با 2 برد جبران کند.
بدون تردید بهترین نتیجه برای نماینده سیرجان تساوی در این بازی سخت است و پیروزی نیز می تواند آنها را در صدر جدول دست نیافتنی کند.
تساوی در این بازی نیز بیشتر به سود آرمان گهر سیرجان است تا با خیال راحت همدان را ترک کند و پاسی ها امیدوار به جبران شکست نیم فصل اول و قرار گرفتن در شرایط صعود هستند.

* حمایت مسئولان امیدوار کننده است
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس همدان گفت: حمایت مسئولان در حل مشکلات پاس در این مدت امیدوار کننده بوده و زمینه کسب نتایج بهتر را رقم زده است.
محمد مظهری افزود: خوشبختانه پیگیری همه جانبه حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در حل مسایل مالی و نیز مشکلاتی که تیم در فدراسیون فوتبال دارد، موجب مرتفع شدن موانع پیش روی تیم شده و سیدسعید شاهرخی استاندار همدان نیز دستور حل مشکلات مالی را صادر کرده است.
وی اضافه کرد: محسن جهانشیر مدیرکل دستگاه ورزش همدان نیز همواره در کنار تیم پاس قرار داشته و سعی همه مسئولان هموار کردن مسیر موفقیت تیم است.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس خاطرنشان کرد: تیم ما آماده بازی قدرتمند برای آرمان گهر سیرجان است و بدون مصدوم راهی این دیدار مهم می شویم.
وی یادآور شد: در روزهای اخیر نیز تمرین منظم و منسجمی را برگزار کرده ایم و حمایت هواداران نیز در رسیدن به موفقیت تیم کمک شایانی کرده است.
سرمربی تیم پاس همدان نیز در این زمینه گفت: تیم آرمان گهرسیرجان شایسته صدرنشینی است و به حق در این جایگاه قرار دارد.
احمد جمشیدیان افزود: این تیم فارغ از هرگونه حاشیه و با بهره گیری از کادر فنی مجرب و بازیکنان باتجربه توانسته نتایج خوبی را کسب کند و شایسته این جایگاه است.
وی اضافه کرد: ساختار نظامند باشگاه آرمان گهرسیرجان نیز این تیم را مهیای صعود به لیگ یک کرده و معتقدم یکی از بهترین باشگاه های حال حاضر این رده از مسابقات فوتبال کشور به شمار می رود.
جمشیدیان بیان کرد: مقابل تیمی بسیار خوب و سازمان یافته بازی داریم و رویارویی با تیم قدرتمند آرمان گهر سخت است.
سرمربی پاس خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم از این بازی خانگی نهایت استفاده را در رسیدن به پیروزی داشته باشیم و رمز موفقیت ما تلاش و انگیزه مضاعف بازیکنان و حمایت همه جانبه هوادران است.
وی اظهار داشت: به هر حال این بازی بسیار سرنوشت ساز است و در صورتی که غفلت کنیم، تیم آرمان گهر به ما ضربه خواهد زد.
جمشیدیان یادآور شد: از تعطیلات هفته اخیر نهایت استفاده را برای آماده سازی تیم کرده ایم و یک بازی تدارکاتی بسیار خوب انجام دادیم تا با شرایط بهتر در بازی مقابل آرمان گهر حاضر شویم.
وی با قدردانی از مسئولان اجرایی همدان گفت: در این مدت استاندار همدان و حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، عباس صوفی رئیس هیات فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان همدان در پیگیری حل مشکلات تیم پاس سنگ تمام گذاشتند و امیدواریم هرچه زودتر نیز عملی شود.
تیم پاس فردا سه شنبه در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور میزبان آرمان گهر سیرجان است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.