رضا مهاجری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، از اینکه باشگاه ماشین سازی در جذب بازیکنان مورد نیاز عقب مانده است، ابراز تاسف کرد و افزود: البته در نیم فصل گرفتن بازیکن سخت است، چون بیشتر بازیکنان با تیم‌های خود قرارداد داشته و توافق با تیم های دیگر برای انتقال بازیکنان بسیار پیچیده و دشوار است.
وی اظهار داشت: با این اوصاف در تلاش هستیم تا با رایزنی های مختلف بتوانیم حداقل 2 بازیکن خوب را جذب کنیم و ظرف روزهای آتی شاهد حضور این بازیکنان در اردوی کیش باشیم.
مهاجری با اشاره به تعطیلات 50 روزه لیگ برتر، گفت: این میزان تعطیلی برای نیم فصل خوب نیست، اما برای ما که مشکلات عدیده‌ای در نیم فصل اول داشتیم، فرصت مناسبی است که پس از پایان دور رفت استراحت خوبی به بازیکنان داده و به موقع هم تمرینات تیم برای دور برگشت را شروع کردیم.
وی که تمیش در اردوی کیش به سر می برد، این اردوی تدارکاتی را خوب دانست و اضافه کرد: ما نیار شدید به این اردوی داشتیم تا بتوانیم قدرت بدنی بازیکنان تیم را افزایش دهیم و کارهای تاکتیکی تیم را جلو ببریم؛ بازیکنان تیم نیز میل و انگیزه بالایی در تمرینات داشته و این به ما کمک می کند تا بتوانیم برنامه های تیم را بهتر اجرا کنیم.
مهاجری با بیان اینکه بنا به دلایلی پیش از شروع فصل موفق نشدیم بدنسازی خوبی داشته باشیم، یکی از دلایل اصلی مصدومیت های زیاد را همین مورد بیان و اضافه کرد: تجربه نشان می ‌دهد که نیم فصل دوم سخت‌ تر از نیم فصل اول بوده و تیم‌ها سخت تر امتیاز از دست می ‌دهند؛ به همین جهت تمرینات خود را زودتر آغاز کردیم و‌ به اردوی کیش آمدیم.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در پایان دور رفت لیگ برتر باشگاه های کشور با 14 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.
این تیم در دور برگشت این رقابت های کار سختی پیش رو دارد و اغلب بازی های آن خارج از خانه خواهد بود.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.