احمد جمشیدیان روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه بازیکن مورد نیاز برای ترمیم و تقویت تیم در نیم فصل دوم انتخاب کرده ایم اما به دلیل نبود منابع مالی، عقد قرارداد با آنها مقدور نیست.
وی بیان کرد: هر سه بازیکن از شرایط خوبی برخوردار هستند که می توانند تیم پاس را در نیم فصل دوم خیلی کمک کنند.
جمشیدیان در مورد آخرین وضعیت تیم خود در تعطیلات نیم فصل گفت: هم اینک در اردوی تدارکاتی اصفهان بسر می بریم و تاکنون 2 مسابقه دوستانه نیز برگزار کرده ایم.
وی افزود: امروز نیز در سومین و آخرین بازی تدارکاتی خود به مصاف سپاهان نوین اصفهان می رویم و سپس دور جدید تمرین آماده سازی تیم را از فردا چهارشنبه در همدان برگزار می کنیم.
سرمربی تیم پاس اظهار داشت: در نیم فصل دوم بازی ها به مراتب سخت تر از نیم فصل اول است به خصوص اینکه در چهار هفته ابتدایی مسابقات سه دیدار خارج از خانه داریم.
وی بیان کرد: نیم فصل دوم جدال برای تصاحب حداکثر امتیاز برای بقا یا صعود است و بر همین اساس تیمی که از آمادگی و توان فنی و مالی بهتری برخوردار باشد، پیروز میدان است.
جمشیدیان پیرامون جدایی یکی از بازیکنان پاس گفت: وحید حاج عربی از مهاجمان نیم فصل اول پاس بود و با توافق صورت گرفته از تیم جدا شد که برای او نیز در ادامه فعالیت ورزشی خود آرزوی موفقیت دارم.
تیم پاس هم اکنون با 20 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.