به گزارش ایرنا اگر چه هر 2 تیم در نیم فصل اول مسابقات پر افت و خیز ظاهر شدند اما سرانجام مسابقات تصاحب رتبه دومی پاس و رسیدن بعثت به جایگاه ششمی جدول رده بندی گروه ب بود.
پاسی ها در هفته های پایانی مسابقات لیگ 2 طوفانی ظاهر شدند و توانستند در نهایت فاصله خود را با صدرنشین جدول رده بندی گروه ب سه امتیازی کنند.
شاگردان احمد جمشیدیان اگرچه توسط مسئولان اجرایی استان همدان به خوبی حمایت نشدند اما عزم آنها برای صعود منجر به قرار گرفتن در مسیر موفقیت شد.
تیمی که از 12 بازی نیم فصل اول صاحب پنج برد، پنج تساوی و تنها 2 باخت شد تا کمترین شکست را در بین تیم های حاضر در این مسابقات کسب کند.
هر چند کادر فنی پاسی ها اعتقاد دارند که این 2 شکست حاصل اشتباهات داوری و فردی بازیکنان بود.

** سه امتیاز، تضمین بقا در بالای جدول
پاسی ها اگر بتوانند در بازی امروز مقابل بعثت کرمانشاه به سه امتیاز برسند، همچنان در بالای جدول حفظ خواهند شد و در صورت شکست آرمان گستر سیرجان برابر شهدای بابلسر با تعداد گل های بالا، چه بسا صدرجدول به سفید و سبزپوشان همدانی برسد.
شاگردان جمشیدیان در بازی امروز برای کسب سه امتیاز به میدان می روند و انگیزه آنها تصاحب صدرجدول است.
تساوی در بازی امروز هم شاید جایگاه پاس را دستخوش تغییر نکند اما شکست در این مسابقه می تواند پاس را تا رتبه ششم جدول تنزل دهد و بنابراین بهترین نتیجه ممکن در این مسابقه کسب پیروزی به شمار می رود.

** عزم بعثت برای کسب پیروزی
جهانبخش جعفری سرمربی بعثت کرمانشاه رویارویی با پاس را متفاوت از دیگر بازی ها می داند.
سرمربی بعثت بارها مقابل پاس قرار گرفته و ویژگی رویارویی دوباره او با پاس هم به این مهم باز می گردد که قبل از فصل جاری تمایل به حضور در این تیم را داشت اما هرگز تحقق نیافت.
تیم تحت هدایت او در بازی رفت با خوش شانسی از آوردگاه همدان با یک امتیاز خارج شدند و اکنون مصمم به پیروزی در بازی برگشت هستند.
بعثتی ها در بازی های نیم فصل اول خود نشان دادند اغلب یا خوب به پیروزی می رسند و یا شکست های تلخ را ثبت می کنند.
این تیم در روزهای اخیر مورد حمایت جدی مسئولان اجرایی استان کرمانشاه قرار گرفته و انگیزه مضاعف برای رویارویی با پاس دارد.
بعثتی ها با پنج برد، سه تساوی و چهار باخت، 18 امتیازی هستند و در جایگاه ششم جدول رده بندی گروه ب قرار گرفته اند.
پیروزی آنها مقابل پاس به طور قطع صعود چند پله ای را به دنبال خواهد داشت اما تساوی و شکست هم می تواند به سقوط آنها در جدول رده بندی مسابقات منجر شود.

** بعثت فیزیکی و قدرتمند است
سرمربی تیم پاس با اشاره به حساسیت بازی مقابل بعثت کرمانشاه گفت: بعثت تیمی فیزیکی و قدرتمند است و بازی سختی در پیش داریم.
احمد جمشیدیان افزود: بازی کردن در کرمانشاه به دلایل مختلف سخت است و تیم هایی که به این شهر می آیند به چند جهت تحت فشار قرار می گیرند.
وی اضافه کرد: بعثت در هفته های پایانی نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کرد و می تواند یکی از مدعیان صعود باشد.
جمشیدیان خاطرنشان کرد: این تیم از بازیکنان خوبی برخوردار است و توانسته اند نتایج خوبی را به ثبت برسانند.

** بازیکنان با غیرت سرمایه اصلی هستند
سرمربی تیم پاس با تاکید بر اینکه مشکلات مالی همچنان گریبانگیر است گفت: بازیکنان با غیرت سرمایه اصلی تیم در کسب نتایج مطلوب هستند.
احمد جمشیدیان افزود: مشکلات باشگاه بر هیچ کس پوشیده نیست و سعی کردیم با همان پتانسیلی که در نیم فصل اول حفظ کردیم ، در نیم فصل دوم حضور یابیم.
وی بیان کرد: برای جذب بازیکنان جدید همچنان فرصت داریم اما مستلزم تامین منابع مالی است.
جمشیدیان افزود: با این حال پیگیری های حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل باشگاه را شاهد بوده ایم اما هیچ چیز در باشگاه تغییر نکرده است.
وی اظهار داشت: پاس نیاز به تغییرات عملیاتی دارد و اگر قول و قرارهای هیات مدیره عملی نشود ، مشکل ساز خواهد شد.
جمشیدیان خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم پاس هنوز هم یک ریال دریافت نکرده و از این حیث رکورد دار تاریخ برگزاری رقابت های لیگ 2 هستیم.
وی یادآور شد: اگر حمایت ها برای صعود تحقق نیابد، معتقدم بی انصافی است چرا که تا به اینجا نتایج خوبی را کسب کرده ایم و حالا وقت عملی شدن قول های مسئولان است.
تیم های پاس و بعثت کرمانشاه برگزار کنندگان شهرآورد غرب کشور از ساعت 14 امروز / دوشنبه / به مصاف یکدیگر می روند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.