به گزارش ایرنا، مدیرکل استاندارد همدان روز دوشنبه در این دوره آموزشی به نقش اثر گذار استاندارد در کیفیت زندگی اشاره کرد و گفت: نهادینه شدن فرهنگ استاندارد نیازمند تکرار و ترویج فراوان است.
محمد مددی اظهار داشت: یکی از اهداف و مسئولیت های سازمان این نهاد ارتقای اندیشه و آگاهی های مردم در زندگی از منظر استاندارد است و از اینرو برگزاری چنین دوره هایی برای گروه های مختلف جامعه تدوین و اجرا می شود.
وی استفاده از کالا و خدمات استاندارد را نشانه موفقیت و ارتقای فرهنگ خانواده ها دانست و افزود: بی تردید کالا و خدمات استاندارد به لحاظ عبور از فرآیند و فیلترهای بهداشتی و ایمنی تاثیرهای مثبت بر اقتصاد و معیشت مردم دارد.
مددی با اشاره به سردسیر بودن استان همدان و گستردگی و تنوع بکارگیری وسایل گرمایشی خاطرنشان کرد: کاهش مخاطرات استفاده از وسایل گرمازا از اولویت های سازمان استاندارد است و از اینرو تمام این وسایل مشمول استاندارد اجباری هستند.
مدیرکل استاندارد همدان یادآوری کرد: افزایش آگاهی و اندیشه مصرف کنندگان از کالاهای استاندارد موجب برخورداری از خانواده های سالم و شهرهای ایمن می شود که به طور مستمر در قالب دوره های آموزشی پیگیری می شود.
در این دوره یکصد نفر از بانوان همدانی شرکت کردند.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.