کامران گردان روز چهارشنبه در هفتاد و چهارمین صحن شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: این تعرفه در راستای عدالت‌ محوری و شفافیت به منظور تامین منافع شهروندان و اداره امور شهری در کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورا تصویب شد.
وی خاطرنشان کرد: البته امیدواریم تعرفه عوارض پیشنهادی سال آینده شهرداری همدان بدون هیچگونه تبصره و متمم باقی بماند و در کمیته انطباق نیز با کمترین تغییرات در راستای قوانین به تصویب برسد.
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان نیز در این نشست خواستار توجه ویژه به مناطق توانمندسازی و بافت‌های فرسوده شد و افزود: لحاظ کردن تخفیفات ویژه این مناطق در دفترچه تعرفه عوارض ضروری است.
اکبر کاوسی امید با بیان اینکه اعمال نظرات کارشناسی در بررسی تعرفه عوارض پیشنهادی سال 98 شهرداری همراه با دغدغه و وسواس خاصی صورت گرفت، افزود: تمام تلاش اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورا و عوامل اجرایی شهرداری بر این بود که دفترچه تعرفه عوارض شهرداری به صورت شفاف، روان و جامع باشد و به سمت عدالت و «دادشهر ابن سینا» حرکت کند.
وی با اشاره به عادلانه کردن بهای خدمات خاطرنشان کرد: توجه ویژه ‌ای به خانواده جانبازان، ایثارگران و شهدا به منظور حمایت از آنان و همچنین با توجه به تاکید بر عنصر فرهنگ در تعرفه حمایت از اقشار فرهنگ‌ساز به ویژه معلمان و روحانیان نیز لحاظ شد.
کاوسی‌ امید همچنین با تاکید بر رایگان کردن تعمیرات جزیی واحدهای تجاری به منظور حمایت از کسبه و اصلاح سیما و منظر شهری بافت تجاری گفت: شورای دور پنجم پس از گذشت سال ها به کاهش عوارض مجتمع‌های تجاری در سطح بسیار قابل قبولی اقدام کرد و تعداد واحدهای تجاری که در فرمول پذیره تجاری نقش داشت، سقف بی‌نهایت را به 10 واحد کاهش داد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.