به گزارش ایرنا، باب الله فتحی عصر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی با مقاومت و ایستادگی مردم موفق شدیم از تمامی سختی ها عبور کنیم.
وی با بیان اینکه در عرصه کنونی نیز می توانیم از این گردنه سخت عبور کنیم، افزود: اگر امروز تحریم های سخت و مشکلات اقتصادی بر ملت ما اعمال شده، این نشان دهنده عظمت و تاثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی است.
فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: هم اکنون که در آستانه ورود به دوره پنجم انقلاب هستیم، انتظار داریم مسئولان با وحدت و هماهنگی از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند تا همچنان شاهد رشد و بالندگی بیشتر نظام باشیم.
امام جمعه ملایر نیز در این آیین با تاکید بر حفظ روحیه دفاع از ولایت، سپاه را مجموعه ای قوی، بالنده، استوار و امتحان پس داده ارزیابی کرد و گفت: تاکنون سپاه از تمامی آزمون ها سربلند عبور کرده است.
حجت الاسلام محمدباقر برقراری با بیان اینکه سپاه از یک پرونده ممتاز و نورانی برخوردار است، این شجره طیبه را بازوی توانمند نظام دانست و افزود: عملیاتی شدن بیش از پنج هزار طرح اقتصاد مقاومتی در کشور توسط سپاه پاسداران، نشان از احساس مسئولیت آن در جنگ اقتصادی دشمن دارد.
وی خواستار مبارزه جدی مسئولان با هرگونه قاچاق کالا در شرایط کنونی شد و بیان کرد: مردم و مسئولان اجازه ندهند دشمن از موقعیت تحریم ها بهره برداری کند.
امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه تفکر بسیج باید به بدنه کشور سرایت کند ادامه داد: امروز نباید شاهد برخی دهن کجی ها باشیم و این قابل قبول نیست.
فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر نیز در این آیین با اشاره به اقدامات انجام شده، خدمت به مردم را بزرگترین افتخار دانست و گفت: خدمت کردن به مردم در شرایط کنونی کشور و نظام جای شکر دارد و از فرصت مغتنم باید بهترین استفاده را داشته باشیم.
سرهنگ داود ابراهیمی بیان کرد: در خدمت به مردم باید به گونه ای عمل کنیم که حسرت روزهای خدمتگزاری را نخوریم.
فرمانده جدید سپاه ناحیه ملایر نیز خواستار همراهی و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان با مجموعه سپاه شد و اظهار داشت: برای اعتلای نظام باید همه همراه و همگام باشیم.
سرهنگ سیدجواد حسینی، حرکت در مسیر اسلام و ولایت را مهمترین پیام شهدا عنوان کرد و گفت: چنانچه در مسیر ولایت پذیری حرکت کنیم، هرگز در مقابل دشمنان شکست نمی خوریم.
به گزارش ایرنا، در این آیین از تلاش های سرهنگ داود ابراهیمی تقدیر و سرهنگ سیدجواد حسینی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ملایر معرفی شد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.