به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا احمد فخری روز شنبه در دیدار با فرماندار و مسئولان شهرستان جوانرود به مناسبت هفته دولت ، با بیان اینکه مردم در دوران قبل از انقلاب از کمترین امکانات اولیه هم برخوردار بودند، افزود: عمران و آبادانی و توسعه شهرها و روستاها در دوران انقلاب چشمگیر بوده و قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست.
وی با اشاره به آیات و روایات اظهار داشت: همگی باید قدردان خدمات دولت و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باشیم.
امام جمعه جوانرود یادآور شد: حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همگان بوده و باید تلاش کنیم که از این دستاوردها و آرمان های والای شهدا و امام راحل به بهترین شکل ممکن حفاظت کنیم.
فرماندار جوانرود نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: پیشرفت ها و خدمات نظام جمهوری اسلامی با دوران های گذشته قابل مقایسه نیست.
رستگار یوسفی افزود: پیش از انقلاب ما از کمترین امکانات برخوردار بودیم اما به برکت نظام اسلامی و دولت خدمتگزار هم اکنون شرایط خوبی ایجاد شده است.
وی با برشمردن خدمات ارزنده نظام و دولت جمهوری اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در تمامی صحنه ها حرکت رو به جلو و شتابانی داشته است و همگی باید قدردان خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت باشیم.
یوسفی با بیان اینکه برخی از دستاوردهای بی نظیر انقلاب با هیچ معیاری قابل قیاس با گذشته نیست، خاطرنشان کرد: شاخص هایی همچون استقلال سیاسی، آزادی و خودکفایی کشورمان را نمی توانیم با زبان اعداد و ارقام بیان کنیم.
وی هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان خدمات دولت دانست از مسئولان خواست ، خدمات نظام و دولت را برای مردم بازگو کنند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفرجمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.