وحید علی ضمیر روز جمعه در حاشیه سرکشی از مناطق مختلف شهر همدان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات برفروبی خیابان ها و معابر شهر همدان از همان ساعات آغازین بارش برف شروع شده و هم اکنون نیز در حال انجام است.
وی اضافه کرد: علاوه بر اکیپ های برفروبی، نسبت به نظارت دقیق بر عملکرد آنها اقدام مستمر در حال انجام است.
علی ضمیر بیان کرد: بازدیدهای میدانی از نقاط مختلف شهر همدان نیز از روز گذشته آغاز شده و سرعت بخشیدن به خدمات رسانی مدیریت شهری مشارکت مردمی را می طلبد.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه انباشته شدن برف و یخ زدگی در نقاط مختلف شهر را از طریق سامانه 137 که در مجموعه شهرداری با سازوکار جدیدی در حال فعالیت است، اعلام کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن موضوع پیگیری شود.
به گفته وی، هم اینک 9 دستگاه نمک پاش مکانیزه، 40 دستگاه تیغه برف روب، 7 دستگاه گریدر، 37 دستگاه خودرو خاور و نیسان نمک پاش دستی در این عملیات شهری فعالیت دارند.
به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان، سامانه بارشی که از روز گذشته از مناطق غرب و جنوب استان وارد همدان شده است، تا بعداز ظهر روز جمعه در این استان فعال می ماند.
محمدحسن باقری شکیب ادامه داد: تغییرات دمایی در همدان از صبح روز شنبه هفته آینده با خروج موج بارشی آغاز شده و دمای هوا 6 تا هشت درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
به گفته وی هوای سرد تا اواسط هفته آینده در همدان ماندگار است و از سه شنبه هفته آینده دمای هوا افزایش می یابد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.