به گزارش روز چهارشنبه ایرنا عباس قهرمانی در کارگاه آموزشی موسسان و مدیران باشگاه‌های خصوصی ورزشی استان همدان اظهار داشت: بیمه ورزشی اولویت فعالیت ورزشکاران در میادین تمرین و مسابقه است و حضور ورزشکاران بدون بیمه ورزشی در باشگاه ها تخلف محسوب می شود و هرگونه مسئولیت بر عهده مدیر باشگاه است.
قهرمانی بیان کرد: بیمه ورزشی در واقع تامین کننده هزینه های درمانی ورزشکاران آسیب دیده است و کمک شایانی به آنها می کند.
معاون اداره کل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر لزوم اخلاق مداری و ترویج سلامت در باشگاه های ورزشی گفت: همکاری با هیات های ورزشی رشته مرتبط بسیار حایز اهمیت است و باشگاههای خصوصی برای تمدید مجوز باید تاییدیه هیاتی که زیر نظر آن قرار دارند را دریافت کنند.
وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین بهداشتی، فرهنگی و آموزشی در باشگاه های ورزشی سطح استان همدان گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای آگاه سازی مدیران پیرامون قوانین و مقررات جاری است.
قهرمانی با بیان اینکه ورزش می‌تواند بیشترین تاثیر را در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت جامعه داشته باشد، گفت: توجه به ورزش و گسترش آن تاثیر زیادی در کاهش معضلات اجتماعی دارد.
وی با اشاره به جایگاه ارزنده استان همدان در رشته های بدنسازی، آمادگی جسمانی و پرورش اندام کشور افزود: باید از این ظرفیت برای ترویج ورزش همگانی و حوزه قهرمانی بهره گرفت.
در این نشست کارشناسان حوزه روانپزشکی، تغذیه و سرطان به انجام دوره های آموزشی پرداختند.
هم اکنون استان همدان دارای 300 باشگاه ورزشی است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.