به گزارش ایرنا با تدبیر رامین درویشی سرپرست هیات کشتی همدان که جزو مدال آوران بین المللی این رشته ورزشی به شمار می رود، بزرگان کشتی همدان که هر یک کوله باری از تجربه و مدال آوری را در کارنامه کاری خود دارند، دل به ورزش اول استان دادند.
در واقع اسطوره های ماندگار ورزش کشتی همدان این روزها رخت مربیگری برتن کرده و وارد گود حمایتی شده اند.
انگیزه وافر نام آوران کشتی استان همدان در راستای کمک به این رشته ورزشی تا حدی است که همگی برای آماده سازی تیم منتخب جوانان پیشگام شده اند.
در روزهای اخیر که اردوی آماده سازی تیم منتخب کشتی جوانان استان دایر شد، کشتی گیران نامداری نظیر جوکار، ابراهیمی، لطیفی، مالمیر، سلطانی و بیگلربیگی به تمرین و آموزش منتخبان پرداختند.
اردوی جوانان آزادکار برای حضور در جام شهید هاشمی نژاد با حضور مربیان بزرگ و ارزنده استان برگزار شد.
اردویی که سعید ابراهیمی، مسعود مصطفی جوکار، محمدحسین سلطانی، عباس بیگلربیگی، جلال لطیفی، داریوش کمروند و علی محمد مالمیر با کوله باری از مدال های رنگارنگ بین المللی عهده دارش بودند.
مدت ها بود شاهد حضور این همه مربی بزرگ و نامدار کنار یکدیگر نبودیم و حالا کشتی با وفاق و همدلی بزرگان و به دور از حاشیه ها، برای پشتوانه سازی برنامه ریزی می کند.
مربیانی که در دو دهه اخیر از مدال المپیک و جهانی گرفته تا آسیایی و بین المللی، ویترین تاریخ کشتی استان را مملو از نشان های رنگارنگ کردند تا الگویی برای نسل های آینده باشد.
سرپرست هیات کشتی همدان در این باره می گوید کشتی استان برای بازگشت به دوران اوج خود نیاز به حمایت همه جانبه دارد.
حمیدرضا درویشی افزود: برای رسیدن به این هدف از همه پیشکسوتان، مربیان و نام آوران درخواست کمک داریم و امیدوارم مجموعه کشتی با چشم پوشی و فاصله گرفتن از حاشیه ها، زمینه موفقیت کشتی گیران نخبه استان را فراهم کنند.
وی بیان کرد: به زودی نشست هیات با قهرمانان، نامداران، پیشکسوتان و مربیان کشتی استان برگزار و برای پیشبرد اهداف مدنظر، با خردجمعی و برنامه ریزی مدون تصمیم گیری خواهد شد.
درویشی خاطرنشان کرد: کشتی باید در تمامی شهرستان های استان فعال شود و همانند دهه 80 بتوانیم بازهم شاهد قهرمانی های پیاپی در میادین مختلف ملی و بین المللی باشیم.
وی یادآور شد: بازدید و سرکشی از سالن های آموزشی، تمرین در شهرستان ها با حضور مربیان نامدار و تقویت شورای فنی استان از دیگر برنامه های هیات خواهد بود.
درویشی اضافه کرد: اتحاد و همدلی خانواده کشتی همدان به روند روبه رشد این ورزش پرمخاطب کمک شایانی می کند.
هم اکنون بیش از هشت هزار کشتی گیر در رده های سنی مختلف در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.