مسعود مصطفی جوکار روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اوج کشتی همدان به اواخر دهه های 70 و 80 باز می گردد؛ اما در دهه 90 شاهد افول ورزش اول استان بودیم.
وی اضافه کرد: کشتی همدان در این سال ها به دلیل ضعف های مدیریتی نتوانست موفقیت های دهه 80 را تداوم ببخشد و رفته رفته به افت این ورزش انجامید.
جوکار بیان کرد: امروزه با دوران اوج کشتی همدان در کشور فاصله داریم هر چند در ماه های اخیر برنامه ریزی خوبی توسط دوره جدید سرپرست هیات صورت گرفته که خروجی آن نیز با کسب نتایج مطلوب در رقابت های کشوری مشخص است.
وی افزود: معتقدم برای بازگشت به دوران اوج کشتی استان باید برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت را در دستور کار قرار داد و حداقل سه الی چهار سال زمان برای احیای این ورزش و بازگشت باشکوه در صف اول کشور نیاز است.
این مربی صاحب نام ملایری خاطرنشان کرد: با وجود تلاش های وافر ماه های اخیر گویا برخی نمی خواهند کشتی روند موفقیت خود را دنبال کند و ایجاد حاشیه های مخرب را در توان خود قرار داده اند.
وی اظهار داشت: حتی این نگرش منفی و تاسف بار هم نمی تواند مانع از تلاش دوچندان کادر جدید هیات کشتی استان همدان برای رسیدن به اهداف موفقیت شود و انرژی آنها در حاشیه سازی بیهوده است.
نائب قهرمان کشتی المپیک یادآور شد: کشتی همدان روی نوار موفقیت قرار گرفته و با قدرت باید این مسیر را طی کند و هیچ مانعی نمی تواند مقابل این پیشرفت ایستادگی کند.
هم اکنون هشت هزار کشتی گیر و مربی در سطح استان همدان فعالیت دارند.
کشتی همدان در ماه های گذشته درگیر حواشی رسانه ای و مدیریتی است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.